Firma » Biznes

Bombay Sapphire Przebojem FMCG 2010!

Bombay Sapphire Przebojem FMCG 2010!
Zobacz więcej zdjęć »
Za nami finał konkursu Przeboje FMCG 2010. Podczas uroczystej gali, która odbyła się 23 stycznia b.r. w restauracji Villa Foksal, 32 producentów otrzymało prestiżowe wyróżnienie magazynu „Życie Handlowe”. Wśród zwycięzców znalazł się gin Bombay Sapphire od Bacardi-Martini Polska.

Przeboje FMCG to wyjątkowy konkurs, którego celem jest wyłonienie największych hitów sprzedażowych. W tym roku w 23 kategoriach udział wzięło 180 produktów, zgłoszonych przez 67 producentów i dystrybutorów. W pierwszym etapie, jury składające się z 12 osób, oceniało nadesłane produkty wedle ściśle określonych kryteriów. Do drugiego etapu zakwalifikowano aż 85 produktów, na które mogli głosować detaliści z całego kraju za pośrednictwem portalu www.portalfmcg.pl.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Na tym etapie wyłoniono zwycięskie marki, zapewniające detalistom najwyższe zarobki. Kategoria „Produkt delikatesowy" okazała się szczęśliwa dla ginu Bombay Sapphire. Marka otrzymała najwięcej głosów w swojej kategorii. Rozdanie nagród odbyło się podczas uroczystej Gali, którą poprowadził Marcin Propokop. Statuetkę z rąk redaktor naczelnej „Życia Handlowego", odebrała Katarzyna Cąkała, Brand Manager Bacardi-Martini Polska.

„To dla nas ogromne wyróżnienie i potwierdzenie, że Bombay Sapphire to marka ciesząca się dużym uznaniem. Bardzo się cieszymy, że nasz produkt został zgłoszony do Przebojów FMCG i zdobył tak wysoką pozycję. Tym bardziej, że braliśmy udział w konkursie po raz pierwszy." - powiedziała Katarzyna Cąkała.

Prestiżowy Konkurs

Tegoroczne Przeboje FMCG to już szósta edycja tego konkursu, organizowana przez magazyn „Życie Handlowe", będąca kontynuacją Oscarów FMCG. Niezmiennie od kilku lat cieszy się ogromną popularnością wśród producentów i dystrybutorów produktów z kategorii FMCG. Sukces tego konkursu wyraża się przede wszystkim w ilości zgłoszeń, które spływają do organizatorów podczas pierwszego etapu. To także efektywna i efektowna forma promocji wszystkich producentów, którzy biorą w nim udział. Z niecierpliwością zatem czekamy na kolejne edycje.

Dossier

Bombay Sapphire to najwyższej jakości gin, którego butelka charakteryzuje się wyjątkową szafirową barwą. Jest produkowany w oparciu o oryginalna recepturę z 1761 roku. Unikalna kompozycja spirytusu zbożowego i dziesięciu starannie wyselekcjonowanych ziół i korzeni, tworzy niepowtarzalny smak i aromat tego trunku. Korzeń dzięgla nadaje piżmowy, ale zarazem bardzo delikatny aromat. Kora kasji tworzy nutę cynamonową, jagody kubeby - korzenny, lekko pieprzowy zapach z nutą cytryny i sosny, a rajskie zioła nadają całości wyrazistości i unikalnego smaku.

Wyłącznym dystrybutorem ginu Bombay Sapphire w Polsce jest Bacardi-Martini Polska Sp. z o.o.

Kontakt prasowy:

Beata Grzybek, Magdalena Knefel, Konkret PR, ul. Okrąg 2 lok. 45, 00-415 Warszawa, tel/fax. (22) 628 50 42, e-mail: b.grzybek@konkretpr.pl, m.knefel@konkretpr.pl



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

m.knefel@konkretpr.pl

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »