Firma » Biznes
Bombay Sapphire Przebojem FMCG 2010!
Zobacz więcej zdjęć » |
Przeboje FMCG to wyjątkowy konkurs, którego celem jest wyłonienie największych hitów sprzedażowych. W tym roku w 23 kategoriach udział wzięło 180 produktów, zgłoszonych przez 67 producentów i dystrybutorów. W pierwszym etapie, jury składające się z 12 osób, oceniało nadesłane produkty wedle ściśle określonych kryteriów. Do drugiego etapu zakwalifikowano aż 85 produktów, na które mogli głosować detaliści z całego kraju za pośrednictwem portalu www.portalfmcg.pl.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Przeczytaj również
Na tym etapie wyłoniono zwycięskie marki, zapewniające detalistom najwyższe zarobki. Kategoria „Produkt delikatesowy" okazała się szczęśliwa dla ginu Bombay Sapphire. Marka otrzymała najwięcej głosów w swojej kategorii. Rozdanie nagród odbyło się podczas uroczystej Gali, którą poprowadził Marcin Propokop. Statuetkę z rąk redaktor naczelnej „Życia Handlowego", odebrała Katarzyna Cąkała, Brand Manager Bacardi-Martini Polska.
„To dla nas ogromne wyróżnienie i potwierdzenie, że Bombay Sapphire to marka ciesząca się dużym uznaniem. Bardzo się cieszymy, że nasz produkt został zgłoszony do Przebojów FMCG i zdobył tak wysoką pozycję. Tym bardziej, że braliśmy udział w konkursie po raz pierwszy." - powiedziała Katarzyna Cąkała.
Prestiżowy Konkurs
Tegoroczne Przeboje FMCG to już szósta edycja tego konkursu, organizowana przez magazyn „Życie Handlowe", będąca kontynuacją Oscarów FMCG. Niezmiennie od kilku lat cieszy się ogromną popularnością wśród producentów i dystrybutorów produktów z kategorii FMCG. Sukces tego konkursu wyraża się przede wszystkim w ilości zgłoszeń, które spływają do organizatorów podczas pierwszego etapu. To także efektywna i efektowna forma promocji wszystkich producentów, którzy biorą w nim udział. Z niecierpliwością zatem czekamy na kolejne edycje.
Dossier
Bombay Sapphire to najwyższej jakości gin, którego butelka charakteryzuje się wyjątkową szafirową barwą. Jest produkowany w oparciu o oryginalna recepturę z 1761 roku. Unikalna kompozycja spirytusu zbożowego i dziesięciu starannie wyselekcjonowanych ziół i korzeni, tworzy niepowtarzalny smak i aromat tego trunku. Korzeń dzięgla nadaje piżmowy, ale zarazem bardzo delikatny aromat. Kora kasji tworzy nutę cynamonową, jagody kubeby - korzenny, lekko pieprzowy zapach z nutą cytryny i sosny, a rajskie zioła nadają całości wyrazistości i unikalnego smaku.
Wyłącznym dystrybutorem ginu Bombay Sapphire w Polsce jest Bacardi-Martini Polska Sp. z o.o.
Kontakt prasowy:
Beata Grzybek, Magdalena Knefel, Konkret PR, ul. Okrąg 2 lok. 45, 00-415 Warszawa, tel/fax. (22) 628 50 42, e-mail: b.grzybek@konkretpr.pl, m.knefel@konkretpr.pl
Nadesłał:
m.knefel@konkretpr.pl
|
Komentarze (0)