Firma » Biznes
Brand Comarch coraz silniejszy na niemieckojęzycznym rynku
Zobacz więcej zdjęć » |
Zgodnie z uchwałą podjętą w czasie walnego zgromadzenia SoftM Software und Beratung AG w dniu 17 czerwca 2010 r. została przeprowadzona rejestracja nowej nazwy spółki.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Na początku lipca zarejestrowano zmianę z Solitas Informatik AG na Comarch Swiss AG. Poprzez te działania Grupa Comarch ujednoliciła swój wizerunek na rynku niemieckojęzycznym.
Ralf Gärtner, dyrektor marketingu i sprzedaży produktów ERP, Comarch Software und Beratung AG, komentuje zmianę nazewnictwa: - Wraz z ujednoliceniem nazewnictwa spółek Grupy Comarch i mian produktów pod marką Comarch stajemy się silnym strategicznie partnerem IT. Funkcjonowanie pod jednym brandem - Comarch wzmacnia pozycję grupy na globalnym rynku. Międzynarodowa obecność Comarch przyniesie nam ogromne korzyści.
Siegmar Deuring, prezes Zarządu Comarch Swiss AG, dodaje: – Poprzez zmianę nazwy z Solitas Informatik AG na Comarch Swiss AG wyraźnie integrujemy się z Grupą Comarch. Jako producent systemu do zarządzania dokumentami – InfoStore czerpiemy zyski z zaangażowania Grupy Comarch w temat DMS/ECM. Korzystamy z szerokiego wsparcia spółki dla naszego produktu InfoStore zarówno w zakresie zasobów, technologii oraz transferu know-how. Dalsza globalizacja naszego biznesu oraz integracja z Grupą Comarch (unifikacja nazw i produktów) przyniesie nam ogromne korzyści
Nadesłał:
pawel.kozyra@comarch.pl
|
Komentarze (0)