Firma » Reklama

Budżet dobrze wykorzystany

Wydawałoby się, że środki znalezione w budżecie na koniec roku to powód do dumy. Niestety, dla marketerów to często powód do stresu, co zrobić, aby nie stracić zaoszczędzonych pieniędzy i nie uszczuplić przyszłorocznego budżetu. Jak dobrze wykorzystać zaoszczędzony budżet radzą eksperci Sodexo.

Grudzień to bardzo intensywny miesiąc – z jednej strony to okres podsumowań sprzedaży, a z drugiej podliczania budżetów marketingowych. Idealnie gdy założone cele zostały osiągnięte z wykorzystaniem całego rocznego budżetu. Niestety w wielu firmach marketerzy głowią się, jak w ciągu miesiąca wypracować założone zyski. W komfortowej sytuacji są menadżerowie, którzy znaleźli w budżecie nadwyżki i mogą zorganizować szybką akcję wsparcia sprzedaży, której efekty będą widoczne w krótkim terminie. A co zrobić z pieniędzmi, gdy wyników nie trzeba ratować? Również zorganizować akcję wsparcia sprzedaży, która będzie pracować na przyszłoroczny sukces.  

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Karty i kupony ratują budżet

Bez względu na to, z którą sytuacją mamy do czynienia, pod koniec roku budżetowego, gdy nie ma zbyt wiele czasu na długie analizy i plany, optymalnym rozwiązaniem są efektywne działania BTL, takie jak akcje wsparcia sprzedaży oparte na sprawdzonych narzędziach motywacyjnych,
do których należą kupony i karty przedpłacone.

 

„Pod koniec roku w firmach rozpoczyna się walka z czasem. Aby pomóc marketerom, Sodexo Benefits and Rewards Services od 7 lat uruchamia akcję „Budget Cleaning”, w ramach której oferuje znane, cenione i w tym przypadku także najbardziej efektywne kupony premiowe i karty przedpłacone. Wykorzystanie ich jako nagrody oznacza oszczędność czasu oraz środków,
a dodatkowo wyniki są widoczne w stosunkowo krótkim okresie, już od pierwszych miesięcy nowego roku” – powiedział Dariusz Deszczka, Category Manager segmentu Lojalność
i Motywacja w Biznesie w firmie Sodexo Benefits and Rewards Services.


Kupony i karty to narzędzia motywacyjne łatwe w zakupie, logistyce i magazynowaniu. Gabarytowo nie są duże, pozwalają na łatwy transport, a proces ich zamawiania i dostarczania do organizatora, jest sprawny i szybki. Ich zamówienie i rozliczenie zajmuje tylko 48 godzin! Ale to nie jedyne ich atuty. Wykorzystując je, nie musisz martwić się o utrzymanie czy zarządzanie stanami magazynowymi, tak jak w przypadku nagród rzeczowych. Przechowywanie nawet dużej liczby kart nie jest uciążliwe, a firma, która dokona ich zakupu z końcem roku może je w elastyczny sposób wykorzystać w odpowiednim momencie w przyszłości i przy niemal każdym rodzaju akcji wspierającej sprzedaż. Karty przedpłacone są bardzo atrakcyjną nagrodą w przypadku prowadzenia długoterminowych projektów lojalnościowych. Organizator płaci za ich aktywację tylko raz, a w trakcie realizacji programu dokonuje jedynie ich doładowań, co skraca czas pomiędzy uzyskaniem prawa do gratyfikacji, a faktycznym jej otrzymaniem przez beneficjenta.

Podatki pod kontrolą

Kupony i karty Sodexo od lat cieszą się niesłabnącym zainteresowaniem, spełniając rolę cenionego motywatora biznesowego i uniwersalnej nagrody w projektach wsparcia sprzedaży,
a od kwietnia 2011 roku są jednym z najbardziej atrakcyjnych rozwiązań także pod względem podatkowym. Zgodnie z nowelizacją Ustawy o podatku od towarów i usług z kwietnia 2011 wszystkie nagrody rzeczowe wydawane uczestnikom akcji marketingowych zostały opodatkowane podatkiem VAT w wysokości 23%. Treść przepisu ustawy o VAT nie dotyczy kuponów i kart przedpłaconych bez możliwości wypłaty z bankomatów. Ich wykorzystanie w akcjach marketingowych i programach wsparcia sprzedaży pozwala zatem na realną oszczędność na poziomie 23%, co zwiększa siłę nabywczą i daje możliwość zakupu większej liczby nagród
w ramach dostępnego budżetu.

A co zyskuje uczestnik? Wolność wyboru finalnej nagrody, która odpowiada jego potrzebom
i gustowi. Kartą przedpłaconą można płacić za dowolne produkty i usługi wszędzie tam, gdzie akceptowane są transakcje VISA - w kraju, za granicą czy nawet podczas zakupów przez Internet, natomiast kupony można realizować w ponad 50 000 punktów w całym kraju.

Korzyści ze stosowania kart przedpłaconych i kuponów jest wiele. Organizatorzy dostrzegając zadowolenie uczestników korzystających z nagród tego typu, chętnie włączają je do rzeczowego katalogu nagród, dając tym samym uczestnikom maksymalną swobodę wyboru.

 



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

ConTrust
http://contrust.pl

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »