Firma » Biznes
Certyfikat HR Najwyższej Jakości Polskiego Stowarzyszenia Zarządzania Kadrami dla Schneider Electric
Certyfikat HR Najwyższej Jakości przyznawany jest na podstawie obiektywnego badania uwzględniającego całość polityki zarządzania kapitałem ludzkim w danej firmie. Oceniane są m.in. rekrutacja, struktura zatrudnienia, szkolenia i rozwój, system motywowania i wynagradzania, ocena pracownicza, komunikacja wewnętrzna, a także zasady etyczne. Badanie koncentruje się również na polityce równościowej firmy oraz zarządzaniu tzw. różnorodnością w organizacji.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
- Opieramy strategię personalną naszej firmy na tworzeniu warunków do stałego rozwoju kompetencji pracowników. Budujemy kulturę organizacyjną Schneider Electric realizując na co dzień nasze wartości, wprowadzając innowacyjne rozwiązania i przede wszystkim upraszczając procedury. Lubimy naszą firmę i tworzymy w niej przyjazne warunki pracy – powiedziała Tina Sobocińska HR Business Partner ds. Funkcji Globalnych w Polsce – Przyznanie certyfikatu przez Polskie Stowarzyszenie Zarządzania Kadrami utwierdza nas w przekonaniu, że to co robimy, robimy dobrze. Dla potencjalnych kandydatów zainteresowanych podjęciem pracy w naszej firmie, certyfikat HR Najwyższej Jakości jest gwarancją jej rzetelności i wiarygodności.- dodaje Tina Sobocińska.
Każda firma, która chce powalczyć o certyfikat, musi wziąć udział w bezpłatnym badaniu organizowanym przez Polskie Stowarzyszenie Zarządzania Kadrami. Ma ono formułę ciągłą, certyfikat ważny jest przez rok od momentu otrzymania. W czerwcu 2013 odbędzie się uroczysta gala z przedstawicielami firm, które otrzymały certyfikat.
Nadesłał:
Mondaypr
|
Komentarze (0)