Firma » Praca
Chipita Liderem HR
Zobacz więcej zdjęć » |
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
„Sukces firmy zależy od zatrudnionych w niej osób. Zarządzanie zasobami ludzkimi jest więc dla firmy kluczowe, bo przyczynia się do uzyskania przez nią przewagi konkurencyjnej” – mówi Dyrektor Personalny Chipita Poland Grzegorz Roszczyk. Chipita konsekwentnie prowadzi politykę wdrażania procedur, które mają na celu utrzymanie jak najwyższych standardów pracy. Jasno sprecyzowany system motywacji, sukcesja stanowisk oraz dynamika rozwoju kadry pozwalają pracownikom na dokładne zaplanowanie swojej ścieżki kariery, a co za tym idzie uzyskanie pełnej satysfakcji zawodowej. Chipita pomaga również w indywidualnym rozwoju, przygotowując liczne kursy i szkolenia, dzięki którym można podnosić swoje kwalifikacje. „Takie działanie wpływa na poczucie bezpieczeństwa pracownika i jego świadomość spełnienia zawodowego. Ma to bezpośrednie przełożenie na relacje pracodawca - pracownik, funkcjonowanie firmy i jej osiągnięcia.” – dodaje Grzegorz Roszczyk. Odpowiedzialny Pracodawca – LIDER HR 2011 to ogólnopolski program z obszaru human resources (HR). Jego celem jest upowszechniane oraz propagowanie właściwych wzorców, modeli i strategii działań w zakresie polityki personalnej oraz strategii integracji spraw personalnych ze sprawami biznesowymi. Program adresowany jest do firm prowadzących swoją działalność na terenie Polski i cechujących się szczególna dbałością o warunki pracy
i rozwój pracowników. Konkurs "Odpowiedzialny Pracodawca Roku", organizowany jest przez „Strefę Biznesu”, dodatek do Dziennika Gazety Prawnej. Chipita Poland po raz kolejny została nagrodzona za politykę HR. Wcześniej firma otrzymała tytuły Solidnego Pracodawcy Roku 2008 oraz 2009. Chipita Poland Sp. z o.o. – polski oddział firmy Chipita założonej w 1973 roku w Grecji. Na rynku polskim od 1999 roku. Firma ma nowoczesną piekarnię w Tomaszowie Mazowieckim, zatrudnia 600 osób. W portfolio firmy znajdują się marki: 7days – croissanty, ciasteczka biszkoptowe Cake Bars i chrupiące przekąski Bake Rolls - oraz Chipicao – rogaliki dla dzieci z nadzieniem o smaku kakaowym. Słodkie i słone przekąski można kupić w sklepach detalicznych oraz supermarketach i hipermarketach w całej Polsce. Kontakt dla mediów: Anna Koper agencja 21 tel. +48 22 511 13 85
E-mail: anna.koper@agencja21.pl
Nadesłał:
agencja21
|
Komentarze (0)