Technologie » Komputery
Cisco ułatwia tworzenie, wyszukiwanie, udostępnianie i korzystanie z materiałów wideo
Firma Cisco rozszerza zasięg technologii wideo i współpracy dzięki nowym punktom końcowym oraz funkcjom nagrywania i analizowania systemu Cisco TelePresence
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Przeczytaj również
współpracy biznesowej i komunikacji, firma Cisco zaprezentowała nowe rozwiązania, zaprojektowane z myślą o umożliwieniu każdemu pracownikowi pełnienia roli producenta wideo. Korzystając z nowych produktów firmy Cisco można:
- Cisco TelePresence® lub innych punktów końcowych wideo. Dzięki temu można w łatwy sposób zwiększyć użyteczność materiałów wideo przechowywanych lub przekazywanych na żywo w ramach imprez, szkoleń i komunikacji w przedsiębiorstwie.
- Korzystać z doskonałych funkcji wyszukiwania w samych materiałach wideo. Zamiast marnować czas na przeglądanie wielu godzin nagrań wideo w celu odnalezienia odpowiedniego klipu, za pomocą kilku kliknięć myszką można prosto przejść do szukanego fragmentu — wypowiedzianego słowa lub zwrotu albo określonego mówcy.
- Cisco TelePresence Content Server 5.0
- Cisco Show and Share®.
- Cisco Quad ™ - oprogramowaniem społecznościowym dla przedsiębiorstw firmy Cisco
- Rozwiązanie Cisco TelePresence Content Server 5.0 zostanie wprowadzone do sprzedaży w marcu.
- Cisco MXE 3500 Media Experience Engine
i dostarczanie treści wideo. Nowe funkcje urządzenia MXE 3500:
-
- Integracja funkcji analitycznych platformy Cisco Pulse® służących do wyszukiwania materiałów wideo, dzięki którym można uniknąć czasochłonnego procesu oglądania wielu godzin nagrań wideo w celu odnalezienia odpowiednich treści. Dzięki funkcjom analitycznym rozwiązania Cisco Pulse urządzenie Cisco MXE 3500 automatycznie oznacza słowa i mówców na filmach, więc użytkownicy mogą łatwo i szybko przeszukać materiały wideo i odnaleźć osobę mówiącą oraz potrzebne treści.
- Nowy, wykorzystujący przeglądarkę interfejs zapewnia szybkie i łatwe rozpowszechnienie oraz funkcje postprodukcji. Użytkownicy mogą w prosty sposób przesyłać pliki do sieci, dodawać przyciski szybkiego dostępu, stopki, znaki wodne lub indywidualnie dostosowaną powłokę graficzną, a także wybierać określone urządzenia do odtwarzania, takie jak Cisco Show and Share.
- Nowe funkcje przesyłania strumieniowego na żywo, zapewniające obsługę wydarzeń na żywo za pomocą rozwiązań Cisco Digital Signage.
- Cisco TelePresence System 1300 i nowy interfejs użytkownika
- Cisco TelePresence Touch, który zapewnia łatwą obsługę, przejrzysty układ oraz zaawansowane narzędzia do kontroli udostępnianych treści. 12-calowy ekran Cisco TelePresence Touch będzie także obsługiwać wiele innych punktów końcowych systemu Cisco TelePresence.
- Interfejs użytkownika rozwiązania Touch zapewnia uczestnikom konferencji łatwy dostęp do informacji dotyczących spotkań, możliwość odwołania się do katalogu oraz udostępniania treści.
- Klienci korzystający z telefonów Cisco IP Phone będą mogli uaktualnić posiadane punkty końcowe do 12-calowego urządzenia Touch, jeśli widzą taką potrzebę.
- Rozwiązanie to zostanie wprowadzone do sprzedaży latem 2011 r.
- Cisco Unified IP Phones 8941 i 8945
- Telefony Cisco Unified IP Phone 8941 i 8945 są oferowane z wbudowaną kamerą wideo, zapewniającą obraz o wysokiej jakości (VGA). Urządzenia są także wyposażone w 5-calowy wyświetlacz o wysokiej rozdzielczości, który pomoże użytkownikom wychwycić komunikaty niewerbalne, niedostępne
w przypadku komunikacji głosowej. - Firma Cisco jako pierwsza w branży wprowadziła na rynek wideofon obsługujący technologię IEEE Power over Ethernet (PoE) klasy 1 — IP Phone 8941. Telefon ten jest wyróżniany za najniższy pobór energii, nawet w czasie pracy. Oba modele telefonu IP Phone — 8941 i 8945 — oferują opcję „głębokiego uśpienia”, która umożliwia ograniczenie zużycia energii poza godzinami pracy.
- Telefony Cisco Unified IP Phone 8941 i 8945 są oferowane z wbudowaną kamerą wideo, zapewniającą obraz o wysokiej jakości (VGA). Urządzenia są także wyposażone w 5-calowy wyświetlacz o wysokiej rozdzielczości, który pomoże użytkownikom wychwycić komunikaty niewerbalne, niedostępne
i usługi firmy Cisco oraz jej partnerów wspierają rozwój przedsiębiorstw, wprowadzanie innowacji i zwiększanie produktywności. Ponadto produkty te pomagają zwiększyć wydajność zespołów, chronić inwestycje oraz uprościć proces odnajdywania właściwych osób i informacji. *Model IP Phone 8945 Informacje o firmie Cisco: Cisco (NASDAQ: CSCO) jest światowym liderem w dziedzinie rozwiązań sieciowych, które zmieniają sposób, w jaki ludzie kontaktują się ze sobą, komunikują i współpracują. Więcej informacji na temat Cisco można znaleźć na stronach http://www.cisco.pl
i http://www.cisco.com. Polskie informacje prasowe firmy można znaleźć na stronie www.cisco.com.pl/prasa, natomiast centralny serwis informacyjny znajduje się pod adresem http://newsroom.cisco.com. Dodatkowych informacji udziela: Joanna Dunin-KępliczManagerSolski Burson-Marstellerul. Krakowskie Przedmieście 47/5100-071 Warszawatel. +48 501 132 395email: jdunin-keplicz@solskibm.pl www: www.solskibm.pl
Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
Nadesłał:
jdunin-keplicz@solskibm.pl
|
Komentarze (0)