Firma » Reklama

City Plakat – konkurs Cityboard Media i SWPS

City Plakat – konkurs Cityboard Media i SWPS
Zobacz więcej zdjęć »
Cityboard Media i Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej po raz pierwszy przyznały nagrodę Plakat Miesiąca w konkursie City Plakat, w którym oceniane są najlepsze w danym miesiącu kampanie outdoorowe.

Spośród wszystkich prezentowanych na nośnikach Cityboard Media we wrześniu 2009 r. layoutów reklamowych wybrano trzy najlepsze. Nagrodę Plakat Miesiąca za wrzesień 2009 r. przyznano kampaniom: 1. miejsce „Mamy wszystkie modele telefonów” P4, 2. miejsce „Calvin Klein swiss made” Krakowskiego Salonu Jubilerskiego T.M.W. Strojny, zaś 3. miejsce „Jesień” Galerii Bałtyckiej.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

W ramach konkursu City Plakat zwycięskie projekty co miesiąc wyłania zespół specjalistów z Instytutu Psychologii Biznesu Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej pod przewodnictwem prof. dr hab. Andrzeja Falkowskiego, Kierownika Katedry Psychologii Marketingu w SWPS. Layouty są wybierane spośród wszystkich kampanii, które pojawiły się w danym miesiącu na nośnikach Cityboard Media. Nagrodą dla firm jest przyznanie tytułu Plakatu Miesiąca. Spośród prac, które w ciągu 12 miesięcy zdobędą nagrodę Plakat Miesiąca w konkursie City Plakat zostanie wybrana jedna, która otrzyma tytuł Plakat Roku w konkursie City Plakat oraz specjalną nagrodę w postaci konsultacji specjalisty ze Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej do kolejnego plakatu przy następnej kampanii tego samego reklamodawcy oraz miesięczną kampanię reklamową na nośnikach 6x3 od Cityboard Media gratis przy kolejnej planowanej kampanii.  

– Każdy z nas ma swoje kryteria oceny plakatów reklamowych. Na ostateczny wynik wpływa cała nasza wiedza, która w dużym stopniu jest już wiedzą proceduralną – wyjaśnia zasady oceny projektów prof. dr hab. Andrzej Falkowski. – Uważam, że proces przekazywania wiedzy od środowisk akademickich do twórców reklam powinien dokonywać się stale i na różnych płaszczyznach współpracy, na przykład podczas wspólnych akcji instytucji naukowej i firmy zajmującej się outdoorem, jak ma to miejsce w przypadku Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej i Cityboard Media. – Ideą konkursu jest wyróżnianie najbardziej kreatywnych kampanii outdoorowych, które nie tylko przykuwają uwagę konsumenta, ale także w efektywny sposób wykorzystują wiedzę z zakresu psychologii reklamy. Jednym ze statutowych celów Cityboard Media jest edukacja naszych klientów – od lat skutecznie przekazujemy im wiedzę na spotkaniach Instytutu Cityboard Media. Konkurs City Plakat to kolejny etap wdrażania tego planu. Mamy nadzieję, że przyczyni się on do powstawania jeszcze bardziej zaskakujących i cieszących oko layoutów reklamowych – mówi Marta Bryła, Pełnomocnik Zarządu Cityboard Media.  

City Plakat jest jednym z wielu obszarów współpracy Cityboard Media i Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej realizowanej na mocy podpisanego w marcu 2009 r. porozumienia. Obejmuje ono kooperację w zakresie m.in. badań, wymiany wiedzy i doświadczeń oraz wzajemnej promocji. Jednym z najlepszych efektów dotychczasowej współpracy są seminaria Instytutu Cityboard Media prowadzone przez specjalistów ze Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej, a przeznaczone dla klientów Cityboard Media.

Cityboard Media - lider rynku wielkoformatowej reklamy zewnętrznej. Działa na polskim rynku od 1996 roku i przez cały okres swojego istnienia konsekwentnie utrzymuje niekwestionowaną pozycję lidera i prekursora. Posiada sieć ekskluzywnych nośników reklamowych o ogólnopolskim zasięgu. Wykorzystuje zaawansowane badania outdooru oraz narzędzia do planowania i pomiarów efektywności kampanii. Jest założycielem Instytutu Cityboard Media, będącego nowoczesną platformą wymiany wiedzy i doświadczeń praktyków reklamy ze środowiskiem naukowym.
W 2008 r. firma zajęła pierwsze miejsce w ogólnej ocenie Klientów w rankingu biur reklamy outdoorowej opracowanym przez magazyn Media&Marketing Polska, zdobyła także nagrodę Impactor w kategorii Najbardziej Podziwiana Firma Out Of Home Roku 2008.

Dodatkowych informacji udzielają: 

Agata Zawada Specjalista ds. PR Cityboard MediaMail: agata.zawada@cityboard.plTel: 0 22 860 66 40 wew. 145/ 0 600 900 404Cityboard Media Sp. z o.o.Ul. Stawki 200-193 Warszawawww.cityboard.pl Agnieszka SabatSenior Account ExecutiveMail: agnieszka.sabat@agencja21.plTel: 0 22 511 13 85Agencja 21ul. Brukselska 44A lok. 403-973 Warszawa

www.agencja21.pl



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

agencja21

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »