Kultura » Kultura

Cityboard Media promuje Gdańsk

Cityboard Media promuje Gdańsk
Zobacz więcej zdjęć »
Firma Cityboard Media objęła patronatem medialnym kampanię Gdańsk Europejska Stolica Kultury 2016.

Jako patron projektu Cityboard Media udostępnia jego organizatorom w sierpniu 2009 r. 100 nośników o formacie 6x3 m w Gdańsku i Warszawie. Program reklamuje sześć różnych layoutów, do pracy nad którymi zaproszono artystów związanych z Gdańskiem, takich jak m.in.: malarka Iwona Zając czy twórca komiksów Marek Lachowicz. Hasło przewodnie kampanii „Wolność Kultury, Kultura Wolności”, za pośrednictwem którego miasto i cały region ubiegają się o miano Europejskiej Stolicy Kultury 2016, można łatwo odnieść do wartości przekazywanych przez Gdańsk całej Europie. Pojęcia takie jak wolność, solidarność, dialog czy społeczeństwo obywatelskie właśnie tu nabierają wyjątkowego znaczenia.

– „Wolność Kultury, Kultura Wolności”, to nie tyle hasło, co wskazanie obszarów, w których poruszamy się przygotowując naszą aplikację konkursową. „Wolność Kultury” dotyczy wszystkich działań twórczych, prawa do wolnej wypowiedzi każdego artysty. To, jaką kulturę tworzymy, kiedy jesteśmy wolni, to obszar „Kultury Wolności” – mówi Aleksandra Szymańska, współautorka projektu Gdańsk Europejska Stolica Kultury 2016. – Cieszymy się, że wśród naszych partnerów jest Cityboard Media – traktujemy tę współpracę jako wspólne poparcie dla idei Gdańska w roli Europejskiej Stolicy Kultury w 2016 roku.

Celem projektu Europejska Stolica Kultury jest integracja narodów kontynentu europejskiego poprzez prezentację bogactwa dziedzictwa kulturalnego Europy. Nadanie tytułu Europejskiej Stolicy Kultury wiążę się z przyznaniem zwycięzcy pomocy finansowej na realizację proponowanego programu, obejmującego 12 miesięcy działań. To prestiżowe przedsięwzięcie daje miastu i całemu regionowi szansę na rozwój, promocję i umocnienie pozycji w Europie, a także rozkwit turystyki i wzrost rozpoznawalności na arenie międzynarodowej. Co roku w ramach projektu wybierane są dwie stolice, jedna ze starej i jedna z nowej Unii Europejskiej. W 2016 roku tytuł otrzymają miasta z Polski i Hiszpanii. Oprócz Gdańska o miano Europejskiej Stolicy Kultury 2016 będą się ubiegać również inne polskie metropolie: Białystok, Katowice, Lublin, Łódź, Poznań, Szczecin, Toruń, Warszawa i Wrocław.

# # #

Cityboard Media - lider rynku wielkoformatowej reklamy zewnętrznej. Działa na polskim rynku od 1996 roku i przez cały okres swojego istnienia konsekwentnie utrzymuje niekwestionowaną pozycję lidera
i prekursora. Posiada sieć ekskluzywnych nośników reklamowych o ogólnopolskim zasięgu. Wykorzystuje zaawansowane badania outdooru oraz narzędzia do planowania i pomiarów efektywności kampanii. Jest założycielem Instytutu Cityboard Media, będącego nowoczesną platformą wymiany wiedzy i doświadczeń praktyków reklamy ze środowiskiem naukowym.
W 2008 r. firma zajęła pierwsze miejsce w ogólnej ocenie Klientów w rankingu biur reklamy outdoorowej opracowanym przez magazyn Media&Marketing Polska, zdobyła także nagrodę Impactor w kategorii Najbardziej Podziwiana Firma Out Of Home Roku 2008.

Dodatkowych informacji udzielają:

Agata Zawada      
Specjalista ds. PR Cityboard Media
Mail: agata.zawada@cityboard.pl
Tel: 0 22 860 66 40 wew. 145/ 0 600 900 404
Cityboard Media Sp. z o.o.
Ul. Stawki 2
00-193 Warszawa
www.cityboard.pl

Agnieszka Sabat
Senior Account Executive
Mail: agnieszka.sabat@agencja21.pl
Tel: 0 22 511 13 85
Agencja 21
ul. Brukselska 44A lok. 4
03-973 Warszawa
www.agencja21.pl



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

agencja21

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »
Klauzula informacyjna

Gdy korzystasz z naszego serwisu, danymi osobowymi, które przetwarzamy mogą być, np. adres IP Twojego urządzenia, dane pozyskiwane na podstawie plików cookies lub podobnych mechanizmów zapisywania informacji w urządzeniach Użytkowników, o ile pozwolą one na zidentyfikowanie Ciebie. Więcej informacji na temat zakresu danych osobowych oraz cookies znajdziesz w Polityce prywatności, oraz Polityce Cookies.

Administratorem, czyli podmiotem decydującym o tym, które Twoje dane osobowe będą przetwarzane oraz w jakim celu, i jakim sposobem, jest Administrator Grupy Kafito.

Jeżeli nie wyrażasz zgody na przetwarzanie przez nas danych z plików cookies, możesz samodzielnie i w każdym czasie zmienić ustawienia swojej przeglądarki tak aby blokowała obsługę plików cookies.

Rozumiem