Kultura » Kultura
Cityboard Media promuje Gdańsk
Zobacz więcej zdjęć » |
Jako patron projektu Cityboard Media udostępnia jego organizatorom w sierpniu 2009 r. 100 nośników o formacie 6x3 m w Gdańsku i Warszawie. Program reklamuje sześć różnych layoutów, do pracy nad którymi zaproszono artystów związanych z Gdańskiem, takich jak m.in.: malarka Iwona Zając czy twórca komiksów Marek Lachowicz. Hasło przewodnie kampanii „Wolność Kultury, Kultura Wolności”, za pośrednictwem którego miasto i cały region ubiegają się o miano Europejskiej Stolicy Kultury 2016, można łatwo odnieść do wartości przekazywanych przez Gdańsk całej Europie. Pojęcia takie jak wolność, solidarność, dialog czy społeczeństwo obywatelskie właśnie tu nabierają wyjątkowego znaczenia.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
– „Wolność Kultury, Kultura Wolności”, to nie tyle hasło, co wskazanie obszarów, w których poruszamy się przygotowując naszą aplikację konkursową. „Wolność Kultury” dotyczy wszystkich działań twórczych, prawa do wolnej wypowiedzi każdego artysty. To, jaką kulturę tworzymy, kiedy jesteśmy wolni, to obszar „Kultury Wolności” – mówi Aleksandra Szymańska, współautorka projektu Gdańsk Europejska Stolica Kultury 2016. – Cieszymy się, że wśród naszych partnerów jest Cityboard Media – traktujemy tę współpracę jako wspólne poparcie dla idei Gdańska w roli Europejskiej Stolicy Kultury w 2016 roku.
Celem projektu Europejska Stolica Kultury jest integracja narodów kontynentu europejskiego poprzez prezentację bogactwa dziedzictwa kulturalnego Europy. Nadanie tytułu Europejskiej Stolicy Kultury wiążę się z przyznaniem zwycięzcy pomocy finansowej na realizację proponowanego programu, obejmującego 12 miesięcy działań. To prestiżowe przedsięwzięcie daje miastu i całemu regionowi szansę na rozwój, promocję i umocnienie pozycji w Europie, a także rozkwit turystyki i wzrost rozpoznawalności na arenie międzynarodowej. Co roku w ramach projektu wybierane są dwie stolice, jedna ze starej i jedna z nowej Unii Europejskiej. W 2016 roku tytuł otrzymają miasta z Polski i Hiszpanii. Oprócz Gdańska o miano Europejskiej Stolicy Kultury 2016 będą się ubiegać również inne polskie metropolie: Białystok, Katowice, Lublin, Łódź, Poznań, Szczecin, Toruń, Warszawa i Wrocław.
# # #
Cityboard Media - lider rynku wielkoformatowej reklamy zewnętrznej. Działa na polskim rynku od 1996 roku i przez cały okres swojego istnienia konsekwentnie utrzymuje niekwestionowaną pozycję lidera
i prekursora. Posiada sieć ekskluzywnych nośników reklamowych o ogólnopolskim zasięgu. Wykorzystuje zaawansowane badania outdooru oraz narzędzia do planowania i pomiarów efektywności kampanii. Jest założycielem Instytutu Cityboard Media, będącego nowoczesną platformą wymiany wiedzy i doświadczeń praktyków reklamy ze środowiskiem naukowym.
W 2008 r. firma zajęła pierwsze miejsce w ogólnej ocenie Klientów w rankingu biur reklamy outdoorowej opracowanym przez magazyn Media&Marketing Polska, zdobyła także nagrodę Impactor w kategorii Najbardziej Podziwiana Firma Out Of Home Roku 2008.
Dodatkowych informacji udzielają:
Agata Zawada
Specjalista ds. PR Cityboard Media
Mail: agata.zawada@cityboard.pl
Tel: 0 22 860 66 40 wew. 145/ 0 600 900 404
Cityboard Media Sp. z o.o.
Ul. Stawki 2
00-193 Warszawa
www.cityboard.pl
Agnieszka Sabat
Senior Account Executive
Mail: agnieszka.sabat@agencja21.pl
Tel: 0 22 511 13 85
Agencja 21
ul. Brukselska 44A lok. 4
03-973 Warszawa
www.agencja21.pl
Nadesłał:
agencja21
|
Komentarze (0)