Firma » Reklama
Cityboard Media stawia na Jamesa Bonda
Zobacz więcej zdjęć » |
Profesorowie ze Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie, jako jury konkursu, wytypowali najlepsze w ich ocenie layouty reklamowe, jakie w październiku zagościły na nośnikach Cityboard Media.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Zwyciężyły plakaty promujące nowy kanał filmowy telewizji n – nFilmHD (w trzech wersjach: z Iron Manem, Indianą Jonesem i nowym Jamesem Bondem - „Quantum of Solace”). – Niewątpliwie uwierzyliśmy w siłę płynącą z prostego przekazu, wskazującego na obecność wielkich gwiazd w telewizji nowej generacji n, a dokładnie w kanale nFilmHD – komentuje wygraną Elżbieta Oryl, Kierownik Działu Planowania i Zakupu Mediów ITI Neovision. – Szczególne podziękowania kierujemy pod adresem Agencji BNA za twórczą inspirację, Agencji Taxidriver za bardzo prostą, ale przez to właśnie trudną do wykonania wizualizację oraz sobie samym za powstrzymanie się od typowej dla naszej profesji potrzeby, aby wykorzystać każde wolne miejsce.
Na drugim miejscu wyróżniono kampanię książki „Pożyczona miłość” Bridget Asher realizowaną dla Wydawnictwa Otwartego pod hasłem „Zgodziłabyś się udawać czyjąś żonę?” Za jej layout odpowiadał Adam Stach z Wydawnictwa. Uznanie zdobyły także outdoorowe reklamy aplikacji Nokia Maps (trzecie miejsce). Plakaty do kampanii Nokii przygotowała agencja reklamowa JWT (Art Director: Agnieszka Węglarska, Copywriter: Arkadiusz Majewski). Jako zdobywca nagrody Plakat Miesiąca, ITI Neovison będzie brała udział w konkursie na Plakat Roku City Plakat. W rocznym podsumowaniu konkursu jeden z 12 najlepszych Plakatów Miesiąca otrzyma tytuł Plakatu Roku oraz specjalną nagrodę w postaci konsultacji specjalisty z SWPS do layoutu przy następnej kampanii, a także miesięczną kampanię reklamową na nośnikach 6x3 m od Cityboard Media gratis. City Plakat jest realizowany przez firmę reklamy zewnętrznej Cityboard Media i Szkołę Wyższą Psychologii Społecznej w Warszawie jako jedna z wielu płaszczyzn współpracy. Konkurs ruszył się we wrześniu 2009 r., zaś jego rozstrzygnięcie nastąpi we wrześniu 2010 r.
Cityboard Media - lider rynku wielkoformatowej reklamy zewnętrznej. Działa na polskim rynku od 1996 roku i przez cały okres swojego istnienia konsekwentnie utrzymuje niekwestionowaną pozycję lidera i prekursora. Posiada sieć ekskluzywnych nośników reklamowych o ogólnopolskim zasięgu. Wykorzystuje zaawansowane badania outdooru oraz narzędzia do planowania i pomiarów efektywności kampanii. Jest założycielem Instytutu Cityboard Media, będącego nowoczesną platformą wymiany wiedzy i doświadczeń praktyków reklamy ze środowiskiem naukowym.
W 2008 r. firma zajęła pierwsze miejsce w ogólnej ocenie Klientów w rankingu biur reklamy outdoorowej opracowanym przez magazyn Media&Marketing Polska, zdobyła także nagrodę Impactor w kategorii Najbardziej Podziwiana Firma Out Of Home Roku 2008.
Dodatkowych informacji udzielają:
Agata Zawada Specjalista ds. PR Cityboard MediaMail: agata.zawada@cityboard.plTel: 0 22 860 66 40 wew. 145/ 0 600 900 404Cityboard Media Sp. z o.o.Ul. Stawki 200-193 Warszawa www.cityboard.pl
Agnieszka SabatSenior Account ExecutiveMail: agnieszka.sabat@agencja21.plTel: 0 22 511 13 85Agencja 21ul. Brukselska 44A lok. 403-973 Warszawawww.agencja21.pl
Nadesłał:
agencja21
|
Komentarze (0)