Zdrowie » Uroda
CO WYGLĄD MA WSPÓLNEGO Z SUKCESEM WSPÓŁCZESNYCH KOBIET?
Zobacz więcej zdjęć » |
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Czy wygląd ma znaczenie?
Nowy raport COMPEED® - eksperta w pielęgnacji stóp - ujawnia, że Polki nadal wierzą w starą maksymę „w sukience do sukcesu”. W dzisiejszych czasach
ma ona jednak inne znaczenie. Nie chodzi o to jak widzą kobiety inni, a o to jak one czują się we własnej skórze. Okazuje się, że styl jest dla płci pięknej ważną częścią ich osobowości - 74% Polek zgadza się ze stwierdzeniem, że to jak wygląda jest częścią tego kim są. Aż 4 na 5 kobiet przyznaje również, że zawsze starają się wyglądać dobrze. Atrakcyjny wygląd ma bowiem bezpośrednie przełożenie na poczucie pewności siebie – przyznaje aż 85% z badanych.
“Kobiety od zawsze przykładały wagę do wyglądu, ale nasze badanie dowiodło, że nie robią tego z próżności lub chęci sprostania stereotypom piękna. Powody są dużo bardziej osobiste - to sposób na to, by poczuć się silnymi, pewnymi siebie i nie do zatrzymania w tym, co chcą osiągnąć” – podkreśla Anna Deneka, Brand Manager marki COMPEED®.
Wśród najczęściej wymienianych rzeczy, które sprawiają, że kobiety czują się nie do zatrzymania jest fryzura (65%), dopasowany do osobowości strój (63%), make-up (58%), zadbane dłonie (56%) oraz buty na wysokim obcasie (33%).
Ponad połowa ankietowanych Polek przyznaje, że to właśnie dzięki szpilkom czuje się kobieco, atrakcyjnie i elegancko. W opinii kobiet są one idealne niemal na każdą okazję. 62% kobiet wybiera buty na wysokim obcasie, gdy idzie na romantyczną kolację. Na ważne spotkanie w pracy zakłada je 55% Polek, a 41% kobiet gdy chce komuś zaimponować.
Sekrety kobiecej torebki
Tak samo jak szpilki, pewności siebie potrafi dodać kobiecie także torebka, a dokładniej jej zawartość, która jest zapisaną w kobiecym DNA potrzebą bycia gotową na wszelkie wyzwania. Znajduje się w niej więc cały „pakiet urodowy”: szminka lub błyszczyk (62% kobiet ma ją przy sobie każdego dnia), lusterko (51%), szczotka (50%), krem do rąk (42%) oraz kosmetyki do makijażu oczu (24%). Dzięki temu nawet najbardziej zabiegana bizneswoman i mama w chwilę potrafi przemienić się w gwiazdę wieczoru. W damskiej torebce znajdziemy również: chusteczki higieniczne (87%), długopis (86%), tabletki przeciwbólowe i awaryjne plastry, co sprawia, że kobiety są gotowe na każdą ewentualność.
„Tak wyposażona torebka daje poczucie pewności, że niezależnie od tego co czeka nas, kobiety, w ciągu całego dnia, będziemy w każdej chwili gotowe na nowe wyzwania. Wystarczy delikatnie poprawić usta pomadką lub użyć plastra COMPEED® na bolące pęcherze, by znów poczuć się komfortowo i przejść do działania” – dodaje Anna Deneka, Brand Manager marki COMPEED®.
Niezbędnikiem w kobiecej torebce są plastry COMPEED®, które chronią stopy i przynoszą im ulgę. Uśmierzają ból i zapewniają ochronę przed pęcherzami w momentach, kiedy najbardziej tego potrzebujesz. Nie ważne jakie buty masz na sobie, COMPEED®, umożliwia Ci bycie nie do zatrzymania i pokonywanie przeszkód, które stoją na Twojej drodze. Więcej o tym, jak być kobietą nie do zatrzymania dowiesz się odwiedzając fanpage https://www.facebook.com/niedajsiezatrzymac oraz stronę www.compeed.pl.
***
O COMPEED®
Marka COMPEED®, ekspert w dziedzinie ochrony stóp, już od 30 lat dba o ich komfort i piękno, bez względu na to jakie buty nosisz. Produkty COMPEED® skutecznie chronią skórę stóp przed pęcherzami, otarciami, odciskami, zrogowaceniami czy pękającymi piętami. Poza działaniem ochronnym, COMPEED® zapewnia również szybkie gojenie powstałych wcześniej pęcherzy, oraz usuwanie odcisków i zrogowaceń, ale przede wszystkim natychmiastową ulgę w bólu, powodowaną przez te dolegliwości.
W 1985 roku wprowadzono na rynek pierwszy specjalistyczny plaster COMPEED® na pęcherze, opracowany z wykorzystaniem rewolucyjnej technologii „drugiej skóry”. Dziś marka COMPEED® posiada w swej ofercie ponad 20 innowacyjnych produktów.
Produkty COMPEED® to idealne rozwiązanie dla osób prowadzących intensywny tryb życia, oczekujących skutecznych rozwiązań i niezawodnej ochrony swoich stóp. To sprzymierzeńcy milionów kobiet na całym świecie, które uwielbiają szpilki oraz osób aktywnych fizycznie, których stopy narażone są na bolesne uszkodzenia, otarcia czy ucisk.
1) Źródło wszystkich faktów i statystyk: Badanie zrealizowane metodą CAWI (computer assisted web interview) na zlecenie marki Compeed® wśród 1021 Polek w wieku 25-54 lat, 2015 rok
Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
Nadesłał:
Grzes33
|
Komentarze (0)