Firma » Biznes

Comarch dostawcą rozwiązania Loyalty Management dla programu the Rogers First Rewards™

Comarch, światowy lider rynku technologii lojalnościowych, ogłasza rozpoczęcie współpracy z Rogers Communications polegającej na wdrożeniu Comarch Loyalty Management (CLM) dla nowego programu lojalnościowego firmy pod nazwą Rogest First Rewards.

Program ruszył już tego lata na wybranych obszarach prowincji Ontario i Alberty, zaś przez resztę bieżącego roku ma zostać wdrożony na pozostałym terytorium Kanady.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

 

Program Rogers First Rewards polega na przyznaniu punktów za każdego dolara wydanego na wybrane produkty. Punkty zebrane w programie Rogers First Rewards można wymienić na produkty i usługi Rogers, których liczba stale rośnie. Program nie wymaga posiadania karty członkowskiej i większość klientów przystępuje do niego automatycznie, kiedy zostaje on wdrożony w ich okolicy. Program działa we wszystkie dni bez żadnych wyjątków, a punkty można z łatwością zamienić online na atrakcyjne nagrody z branży elektronicznej, w zależności od obszaru.

 

- Jesteśmy bardzo zadowoleni, że możemy współpracować z Rogers Communications przy ich nowym programie lojalnościowym. Pozwoli to na wzmocnienie relacji firmy z klientami, a także zapewni uczestnikom programu dodatkowe korzyści - mówi Darius Ner, wiceprezes Comarch Kanada. - Rozwiązanie Comarch Loyalty (CLM) to światowej klasy system, który oferuje wspaniałe konfigurowalne funkcje, skalowalność i wnosi coraz więcej innowacji do przemysłu lojalnościowego.

 

Rozwiązanie CLM oferuje technologię, która napędza Rogers First Rewards. Dzięki kompleksowemu zestawowi narzędzi marketingu lojalnościowego, takich jak targetowane promocje na podstawie indywidualnego zaangażowania klienta w program, rozwiązanie zapewnia wyjątkową jakość obsługi klienta. Dodatkowo Comarch Loyalty Management przetwarza wszystkie transakcje lojalnościowe, szacuje wartość członków na przestrzeni czasu i zarządza szerokim katalogiem nagród. System jest łatwy w obsłudze, oferuje prosty interfejs dla użytkowników biznesowych i nieograniczone możliwości projektowania promocji i nagród dla członków programu.

 

 



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

pawel.kozyra@comarch.pl

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »