Rozrywka i wypoczynek » Sport
Comarch na piersiach legendarnego klubu TSV 1860 Monachium
Zobacz więcej zdjęć » |
Nowe trykoty nawiązują do wielkiej tradycji klubu, łączą w sobie łatwą rozpoznawalność oraz estetykę - powiedział usatysfakcjonowany Manfred Stoffers, manager klubu „Monachijskie Lwy“ .
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
- TSV 1860 to klub z wielkimi tradycjami, rzeszą fanów i ogromną renomą, sięgającą poza granice Niemiec. Od początku naszej współpracy obserwujemy bardzo dynamiczny rozwój zarówno klubu, jak również drużyny. Chcielibyśmy, aby „Monachijskie Lwy“ zajęły należne im miejsce w zawodowym futbolu. Oczekujemy, iż wraz z naszym zaangażowaniem w TSV 1860 będzie rosła świadomość marki Comarch na niemieckim rynku, który jest obecnie dla nas kluczowy - mówi Janusz Filipiak, prezes Comarch.
Międzynarodowa firmy informatyczna Comarch z główna siedzibą w Krakowie oraz z oddziałami w Niemczech jest od sezonu 2010/2011 głównym sponsorem „Monachijskich Lwów”.
Umowa sponsorska będzie obowiązywała przez trzy lata (aż do sezonu 2012/2013). Oprócz logo Comarch na koszulkach TSV 1860 Monachium, spółka jest posiadaczem wielu dodatkowych praw marketingowych i promocyjnych. Należą do nich min.: prawo do obecność na stadionowych billboardach oraz we wszelkich działaniach promocyjnych klubu w Internecie, prasie, telewizji, radiu, jak również w reklamie zewnętrznej.
- Jesteśmy zadowoleni, że Comarch - silny ekonomicznie partner o wielkich kompetencjach w zakresie piłki nożnej jest z nami - mówi Manfred Stoffers. - W końcu profesor Janusz Filipiak jest również prezesem, grającego w ekstraklasie, polskiego klubu o ogromnych tradycjach, jakim jest Cracovia - dodaje.
Pomiędzy klubem Cracovia (Comarch ma w nim 49 proc. udziałów) a TSV 1860 zawiązała się współpraca na różnych poziomach min.: zarządzania klubem, jak również na gruncie sportowym. Jej ukoronowaniem będzie towarzyski mecz z okazji otwarcia nowego stadionu Cracovii jesienią 2010 roku.
Nadesłał:
pawel.kozyra@comarch.pl
|
Komentarze (0)