Technologie » Komputery
Comarch uczestnikiem konferencji dla branży lotniczej w Singapurze
Zobacz więcej zdjęć » |
Drugiego dnia wystąpią specjaliści z firmy Comarch, którzy przy wsparciu ekspertów z dziedziny lojalności zaprezentują uczestnikom workshop „The unbeatable scenario for customer loyalty”. Jego celem jest pokazanie, w jaki sposób można zwiększyć przychody linii lotniczych dzięki aktywnej komunikacji z pasażerami.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
- Uczestnictwo w tej konferencji to kolejna okazja do wymiany doświadczeń oraz zaprezentowania rozwiązań lojalnościowych Comarch, pokazania i umocnienia naszej obecności w tym regionie – mówi Marzena Kowalkowska, General Manager, Asia&Pacific, Comarch – Przypomnę, że w lipcu braliśmy udział w tej samej konferencji dla Chin jako delegaci, co przyniosło wiele ciekawych kontaktów, nad którymi obecnie pracujemy. W połowie września zaś byliśmy sponsorem konferencji Customer Loyalty Asia Programme & CRM Summit 2010, której celem była identyfikacja potencjalnych zagrożeń i szans wynikających ze zmian zachowań konsumentów w Chinach i innych krajach regionu. Przy tej okazji zaprezentowaliśmy także możliwości platformy Comarch Enterprise Marketing Management oraz Comarch Airline Suite, które zostały pozytywnie przyjęte przez audytorium.
Comarch jest m.in. globalnym dostawcą rozwiązań lojalnościowych dla linii lotniczych, (Lot, JetBlue Airways, S7). W Azji jest obecny od 2009 roku, oferuje Platformę Comarch ECOD – autorskie rozwiązanie z dziedziny EDI oraz rozwiązania lojalnościowe dla branży retail, finansowej, telekomunikacyjnej i lotniczej, która w tym regionie rozwija się bardzo dynamicznie.
Nadesłał:
pawel.kozyra@comarch.pl
|
Komentarze (0)