Technologie » Telekomunikacja
Comarch wdraża platformę dla norweskiego przewoźnika
Comarch zakończył wdrożenie platformy Unified IP dla firmy Hurtigruten, czołowego morskiego przewoźnika w Norwegii, który obsługuje kursy pasażerskie i towarowe od 120 lat.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Wdrożenie zrealizowano wspólnie z firmą Aspect, której Comarch jest jedynym partnerem w tej części Europy. Rozwiązania Aspect Unified IP stanowi system zunifikowanej platformy komunikacyjnej pozwalającej na uzyskanie jak najlepszej informacji o dostępności konsultantów i supervisorów. Dzięki niemu współpraca pomiędzy osobami odpowiedzialnymi za wysublimowaną obsługę klienta staje się bardziej efektywna, pozwalając jednocześnie na załatwienie większości spraw już podczas pierwszego kontaktu.
W skład wdrożonej platformy Unified IP wchodzą następujące elementy składowe:
• system automatycznej dystrybucji połączeń przychodzących [ACD]
• automatyzacja kampanii wychodzących [PDS]
• samoobsługowy portal głosowy [IVR]
• wsparcie poczty elektronicznej
• obsługa wiadomości tekstowych [SMS]
• czat i komunikator oraz czaty i system natychmiastowego powiadamiania [IM] wspomagają organizacje, dla których najwyższa jakość obsługi klienta jest zadaniem najważniejszym
Współpraca z amerykańską firmą ASPECT, liderem UIP na globalnym rynku, którego rozwiązanie było wybrane przez klienta i wdrożone przez Comarch, przyniosło Comarchowi referencję, która otwiera możliwości pozyskania kolejnych projektów na rynku skandynawskim w zakresie własnych rozwiązań.
Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
Nadesłał:
pawel.kozyra@comarch.pl
|
Komentarze (0)