Technologie » Komputery
Comarch wdroży nowe rozwiązanie mobilne Comarch ECOD Agent 2.0 w firmie Diageo Polska
Zobacz więcej zdjęć » |
Wdrożenie systemu obejmie wszystkie kanały sprzedaży firmy Diageo Polska, czyli kanał tradycyjny, nowoczesny i HoReCa.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
– Wybór rozwiązania Comarch poprzedzony był etapem wdrożenia pilotażowego, na podstawie którego mogliśmy określić nasze finalne wymagania w stosunku do systemu oraz ocenić sam produkt oferowany przez firmę Comarch. Finalne rozwiązanie wybrane do naszej firmy pozwoli na kompleksową obsługę kanałów sprzedaży a sam system będzie wspierać pracę przedstawicieli handlowych zgodnie ze standardami pracy obowiązującymi we wszystkich spółkach z grupy Diageo – mówi Rafał Stępień, Sales and Category Development Manager w firmie Diageo Polska.
– System Comarch ECOD Agent 2.0 powstał na bazie naszych wieloletnich doświadczeń na rynku systemów do wsparcia sprzedaży. To nowa generacja rozwiązania mobilnego, system jest jeszcze bogatszy funkcjonalnie, oferuje rozbudowane raportowanie i jest w pełni zintegrowany z innymi rozwiązaniami, takimi jak Comarch ECOD Dystrybucja i Comarch ECOD Business Portal, które służą do integracji i komunikacji z siecią hurtowni i dystrybutorów. System ECOD Agent 2.0 został również dostosowany do pracy z nowymi urządzeniami HTC HD2 wyposażonymi w pojemnościowy ekran dotykowy, który wspiera posługiwanie się gestami w obsłudze urządzenia i aplikacji – mówi Jakub Frankiewicz, Senior Product Manager w firmie Comarch.
Nadesłał:
pawel.kozyra@comarch.pl
|
Komentarze (0)