Firma » Reklama

Comarch zachęca do dyskusji nad wizją "supermarketów przyszłości"

Comarch zachęca do dyskusji nad wizją "supermarketów przyszłości"
Zobacz więcej zdjęć »
Comarch przedstawia w Internecie trzecią i ostatnią odsłonę kampanii reklamowej „Supermarkety przyszłości”. Kampania w żartobliwy sposób pokazuje poważny temat supermarketów przyszłości oraz przybliża technologię, która umożliwia urzeczywistnienie tej idei.

W trzech krótkich spotach reklamowych Comarch promuje zaawansowane technologie stosowane do kompleksowej obsługi supermarketów, budowania relacji z klientami i prowadzenia programów lojalnościowych.

Są to m.in. system Comarch Loyalty Management, który sprawi, że sklep automatycznie rozpozna klienta i jego potrzeby, Platforma Comarch ECOD służąca do elektronicznej wymiany dokumentów, Comarch DMSComarch Data Center, który umożliwia bezpieczne przechowywanie informacji bez konieczności posiadania k zapewniający sprawny obieg dokumentów w firmie oraz osztownej infrastruktury technicznej.

Wizja supermarketów przedstawiona w filmach wzbudza żywe reakcje odbiorców. Na forach tematycznych oraz w mediach społecznościowych internauci dyskutują, czy podobne rozwiązanie jest realizacją marzeń klientów i czy to jeszcze wciąż sfera futurologii, czy też nieuchronny i niedaleki efekt technologicznego rozwoju.

Zobacz film i przyłącz się do dyskusji.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

pawel.kozyra@comarch.pl

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Zamów opracowanie informacji prasowej


Kalendarium

Za 1 dzień:
Warsztaty online „Technologie medyczne w modelach zintegrowanej opieki zdrowotnej”
dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »