Gospodarka » Bezpieczeństwo
Concordia promowała ubezpieczenia na Agro Show
Zobacz więcej zdjęć » |
Agro Show to nie tylko prezentacja najnowszych maszyn i urządzeń, nasion, nawozów, ale także pełnej oferty usług dla rolnictwa. Jesień do doskonała pora, szczególnie dla rolników, by pomyśleć o ubezpieczeniach nie tylko upraw i sprzętów, ale także majątku i życia. Stoisko Concordii, na którym na odwiedzających czekali eksperci, cieszyło się ogromnym zainteresowaniem.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
- Od kilku lat prowadzimy akcje prewencyjne, mające pokazać, że trzeba być mądrym przed szkodą i ochronić swoje mienie, zdrowie i życie, zanim wydarzy się wypadek – mówi Katarzyna Jankowska kierownik projektu marketing Concordii. – Tak też było w tym roku podczas Wystawy Agro Show, gdzie nie tylko prezentowaliśmy swoją ofertę, ale także pokazywaliśmy zagrożenia i sposoby, jak się przed nimi zabezpieczyć.
W ofercie Concordii znajdują się nowoczesne i kompleksowe ubezpieczenia dla rolników pod nazwą Agro Ekspert, a naczelnym hasłem jest zdanie „Mądry Polak przed szkodą“. Wpisując się w tą myśl,Towarzystwo dwa miesiące temu rozpoczęło akcję Bezpieczne Gospodarstwo uświadamiającą swoim klientom, jak poważnym zagrożeniem jest ogień. Jednocześnie przekazała im sprzęt, który pomoże opanować pożar w zarodku. Jak się bowiem okazuje, niewiele gospodarstw rolnych ma na wyposażeniu dużą gaśnicę, a często to właśnie jej użycie ogranicza straty do minimum i zapobiega rozprzestrzenieniu się ognia.
Podczas Agro Show eksperci objaśniali m.in., że zwykła gaśnica samochodowa nie jest w stanie ugasić ani pożaru kombajnu, ani traktora, czy tym bardziej ognia, który zajmie budynki gospodarstwa. W sumie do rąk rolników trafiło już od początku akcji około 400 gaśnic. Rozdawane były także, jako nagrody w konkursach organizowanych przez Concordię podczas Agro Show.
- Naszą rolą, jako ubezpieczyciela, jest nie tylko zapewniać bezpieczeństwo klientom, ale także edukować dorosłych i dzieci, tak by pojęcie solidnie ubezpieczony nie było obce Polakom – tłumaczy Katarzyna Jankowska,. – Dlatego też podczas wystawy rozdawaliśmy m.in. odblaski najmłodszym gościom naszego stoiska, tak by bezpieczniej mogły poruszać się po drogach i być z daleka widoczne, nawet podczas złych warunków atmosferycznych. Tłumaczyliśmy także, co to są ubezpieczenia i dlaczego, każda rodzina, nie tylko dorośli, powinna mieć polisę.
Informacja uzupełniająca
Grupa Concordia obecna jest na polskim rynku od 1996 roku. Specjalizuje się w ubezpieczeniach rolnych, ubezpieczeniach ochrony prawnej, systemach ubezpieczeń dla firm oraz bancassurance dla bankowości spółdzielczej. Jako jedyny ubezpieczyciel w naszym kraju współpracuje ze wszystkimi zrzeszeniami banków spółdzielczych. W skład Grupy wchodzi Concordia Polska, Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych oraz WTUŻiR Concordia Capital S.A. Dynamiczny rozwój firmy został dostrzeżony m.in. przez dziennik „Rzeczpospolita”, który przyznał Firmie drugie miejsce na Najlepsze Towarzystwo Ubezpieczeń Majątkowych 2008. Swoich klientów Concordia obsługuje w 9 oddziałach, 23 przedstawicielstwach i agencjach przy współpracy 330 banków spółdzielczych, w których dostępne są ich produkty.
Komentarze (0)