Firma » Biznes
Contact Center sp. z o.o. ponownie liderem rankingu Book of Lists
Zobacz więcej zdjęć » |
Ranking został stworzony w oparciu o przychody z marketingu bezpośredniego. „Przyjmujemy to wyróżnienie z dużą satysfakcją, tym większą, że jesteśmy na pierwszym miejscu kolejny rok z rzędu. Certyfikat Book of Lists 2011 potwierdza dobre wyniki naszej spółki i jej bardzo wysoką pozycję w branży marketingu bezpośredniego” – mówi Zbigniew Biały, prezes zarządu Contact Center sp. z o.o.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
W 2010 r. całkowite przychody Contact Center sp. z o.o. wyniosły 276 mln zł i były najwyższe w 11-letniej historii firmy. W ubiegłym roku firma zwiększyła liczbę stanowisk call center oraz liczbę centrów outsourcingowych - obecnie ma ponad 2500 w pełni wyposażonych stanowisk i ponad 150 stanowisk zdalnych, świadczy usługi w 17 miastach w Polsce.
Rocznik Book of Lists to największa i najdłużej obecna na polskim rynku wydawniczym polsko-angielska publikacja biznesowa, która w formie ok. 70 rankingów prezentuje ponad 2,5 tys. najlepiej prosperujących firm z poszczególnych sektorów polskiej gospodarki. Rankingi firm tworzone są w oparciu o wyniki, wyrażone w przychodach lub innych specyficznych dla danej branży wartościach. Listy zawierają informacje na temat profilu działalności, klientów, dotychczasowy osiągnięć oraz usług, które dana firma oferuje.
***
Kontakt:
Magdalena Walanus, Ekspert ds. Komunikacji i PR, Contact Center sp. z o.o., tel. +48 22 574 05 52, e-mail: magdalena.walanus(at)contactcenter.pl
Nadesłał:
magdalena.walanus@contactcenter.pl
|
Komentarze (0)