Firma » Biznes

„Coraz więcej firm w Polsce wierzy w sens projektów społecznych” zdaniem Tatiany Mindewicz-Puacz

„Coraz więcej firm w Polsce wierzy w sens projektów społecznych” zdaniem Tatiany Mindewicz-Puacz
Zobacz więcej zdjęć »
Rosnąca świadomość zarówno polskich konsumentów jak i osób prowadzących przedsiębiorstwa sprawia, że coraz powszechniejsze jest włączanie działań społecznych w strategie komunikacyjne firm.
O tym, że tego typu działania mogą dawać nie tylko satysfakcję, ale też wymierne efekty biznesowe przekonuje się coraz więcej organizacji także na polskim rynku. Prezentując takie, wybiegające poza standardowe aktywności public relations, podejście do komunikacji można jednocześnie wzmocnić wizerunek firmy i realnie pomóc. Bez względu na to, czy mówimy o kompleksowych programach z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu, czy też akcjach o charakterze marketingu społecznego, kluczowe dla osiągnięcia sukcesu jest zrównoważone połączenie dbałości o spójność podejmowanych działań z marką i sztuki wrażliwości społecznej.

Realizując projekt „Strefa Rodzica" nie tylko pokazujemy, że jesteśmy odpowiedzialni społecznie, ale też promujemy taką postawę wśród innych, a przede wszystkim realnie pomagamy" - tłumaczy Krzysztof Kozioł, dyrektor Biura Komunikacji Zewnętrznej firmy Budimex.

„Strefa Rodzica" to projekt, który dla firmy Budimex realizuje agencja Task Force Consulting. Jego celem jest stworzenie rodzicom chorych dzieci bardziej komfortowych warunków do przebywania ze swoimi pociechami w szpitalu. Aktualnie, po sukcesie, jakim okazała się pilotażowa edycja, powstaje już druga „Strefa Rodzica". Innym cyklicznym programem autorstwa TFC jest „AXN. Nakręcamy wyobraźnię" - projekt oparty na pomyśle ogólnopolskiego konkursu filmowego skierowanego do wychowanków świetlic środowiskowych.

Początki nie były jednak łatwe. Pierwsze realizowane przez agencję projekty społeczne wymagały dużego zaangażowania i niejednokrotnie poszerzania świadomości polskich firm w tej dziedzinie.

Kiedy decydowaliśmy się uczynić projekty społeczne ważnym punktem naszej oferty, była to decyzja trudna, szczególnie w kryzysie. To był taki etap, na którym trzeba było przecierać szlaki i tłumaczyć się z podobnych pomysłów. Ogromnie mnie cieszy, że wraz z postępującymi zmianami trendów w komunikacji i PR zaczyna docierać do Polski również „moda" na łączenie biznesu z działaniami społecznymi. Coraz więcej osób, z którymi się spotykam i rozmawiam podziela przekonanie, że sukces cieszy najbardziej wtedy, kiedy można się nim dzielić. - mówi prezes agencji, Tatiana Mindewicz-Puacz.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

p.wrona

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »
Klauzula informacyjna

Gdy korzystasz z naszego serwisu, danymi osobowymi, które przetwarzamy mogą być, np. adres IP Twojego urządzenia, dane pozyskiwane na podstawie plików cookies lub podobnych mechanizmów zapisywania informacji w urządzeniach Użytkowników, o ile pozwolą one na zidentyfikowanie Ciebie. Więcej informacji na temat zakresu danych osobowych oraz cookies znajdziesz w Polityce prywatności, oraz Polityce Cookies.

Administratorem, czyli podmiotem decydującym o tym, które Twoje dane osobowe będą przetwarzane oraz w jakim celu, i jakim sposobem, jest Administrator Grupy Kafito.

Jeżeli nie wyrażasz zgody na przetwarzanie przez nas danych z plików cookies, możesz samodzielnie i w każdym czasie zmienić ustawienia swojej przeglądarki tak aby blokowała obsługę plików cookies.

Rozumiem