Firma » Biznes
„Coraz więcej firm w Polsce wierzy w sens projektów społecznych” zdaniem Tatiany Mindewicz-Puacz
Zobacz więcej zdjęć » |
Realizując projekt „Strefa Rodzica" nie tylko pokazujemy, że jesteśmy odpowiedzialni społecznie, ale też promujemy taką postawę wśród innych, a przede wszystkim realnie pomagamy" - tłumaczy Krzysztof Kozioł, dyrektor Biura Komunikacji Zewnętrznej firmy Budimex.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
„Strefa Rodzica" to projekt, który dla firmy Budimex realizuje agencja Task Force Consulting. Jego celem jest stworzenie rodzicom chorych dzieci bardziej komfortowych warunków do przebywania ze swoimi pociechami w szpitalu. Aktualnie, po sukcesie, jakim okazała się pilotażowa edycja, powstaje już druga „Strefa Rodzica". Innym cyklicznym programem autorstwa TFC jest „AXN. Nakręcamy wyobraźnię" - projekt oparty na pomyśle ogólnopolskiego konkursu filmowego skierowanego do wychowanków świetlic środowiskowych.
Początki nie były jednak łatwe. Pierwsze realizowane przez agencję projekty społeczne wymagały dużego zaangażowania i niejednokrotnie poszerzania świadomości polskich firm w tej dziedzinie.
Kiedy decydowaliśmy się uczynić projekty społeczne ważnym punktem naszej oferty, była to decyzja trudna, szczególnie w kryzysie. To był taki etap, na którym trzeba było przecierać szlaki i tłumaczyć się z podobnych pomysłów. Ogromnie mnie cieszy, że wraz z postępującymi zmianami trendów w komunikacji i PR zaczyna docierać do Polski również „moda" na łączenie biznesu z działaniami społecznymi. Coraz więcej osób, z którymi się spotykam i rozmawiam podziela przekonanie, że sukces cieszy najbardziej wtedy, kiedy można się nim dzielić. - mówi prezes agencji, Tatiana Mindewicz-Puacz.
Nadesłał:
p.wrona
|
Komentarze (0)