Technologie » Telekomunikacja

Cyfrowa wpadka

Klasyczne media, takie jak gazety drukowane, próbują odnaleźć się w cyfrowo – mobilnej rewolucji, która jest znakiem naszych czasów. Przeważnie e-symbioza zostaje nawiązana sprawnie i bez kłopotów

Klasyczne media, takie jak gazety drukowane, próbują odnaleźć się w cyfrowo – mobilnej rewolucji, która jest znakiem naszych czasów. Przeważnie e-symbioza zostaje nawiązana sprawnie i bez kłopotów, czasem jednak nawet największym gigantom zdarzają się cyfrowe wpadki. Jedną z nich redakcja pressserwis.pl uznała za tak istotą, że umieściła ją we wstępie do swego biuletynu. Zgadzamy się, że wyciek płatnych artykułów to coś więcej niż technologiczna ciekawostka.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:


Od narodzin internetu prasa drukowana toczy dramatyczną walkę z darmowymi treściami, dostępnymi w sieci. Ulubiony magazyn, na który czekało się cały tydzień, przechowywane w szafach wszystkie wydania „Wyborczej” czy „Polityki” - oto zachowania, które dziś wydają się absurdalne i niedorzeczne. Dziś przecież wszystko jest za darmo, dostępne za jednym kliknięciem komputerowej myszki.


Najszlachetniejsza forma sztuki dziennikarskiej nie odpuszcza i rozpoczyna oto kolejną bitwę, podczas której ponosi sromotną klęskę. Jak donosi pressserwis.pl: „Rupert Murdoch twierdził, że to nie będzie możliwe, ale dzień po debiucie jego "The Daily" - płatnego dziennika tylko na iPada - okazało się, że wszystkie artykuły można za darmo przeczytać w Internecie. Dziennikarz z Los Angeles założył stronę, na której zebrał linki do bieżących tekstów oraz ilustracje. Ktoś tu chyba nie docenił przeciwnika”.


Rupert Keith Murdoch to australijski wydawca, właściciel jednej z największych na świecie korporacji prasowej, telewizyjnej i wydawniczej - News Corporation, do której należą m.in. pisma The Sun, New York Post, The Times, Daily News, stacje telewizyjne British Sky, wytwórnie filmowe Metromedia, Sky Channel, Twentieth Century Fox Film Corporation. Od 2005 roku Murdoch jest właścicielem serwisu MySpace (kupił go za 580 milionów dolarów).





Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

SerwerSMS.pl

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »