Technologie » Telekomunikacja
Czy polska branża IT / Telecom jest gotowa na Seniorów?
Zobacz więcej zdjęć » |
Nie ma w
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
ątpliwości, że Seniorzy to wyzwanie dla rynku produktów i usług. Duże wymagania, bezkompromisowość w wyborze produktów dostosowanych do potrzeb i dokładnie sprecyzowane oczekiwania, sprawiają, że dojrzały konsument wymusza dużą elastyczność w przygotowaniu ofert. Nikogo bowiem nie stać, na lekceważenie grupy o tak dużej sile nabywczej. Do niedawna osoby w wieku 60+ postrzegane by
ły jako mało aktywne i nie zaangażowane Jednym z g
w życie społeczne. Ta sytuacja zmieniła się diametralnie odkąd powstały Uniwersytety Trzeciego Wieku i wszelkie instytucje czerpiące pełnymi garściami z doświadczenia i wiedzy Rodziców i Dziadków. O tym, jak duża jest chęć współtworzenia najbliższego otoczenia, świadczy ogromne zainteresowanie, jakim cieszą się zajęcia na UTW w całej Polsce. Potwierdza to również ustanowienie roku 2012 rokiem Uniwersytetów Trzeciego Wieku, który został zainaugurowany 19 marca pod hasłem: „Innowacyjne Uniwersytety Trzeciego Wieku dla innowacyjnej gospodarki i społeczeństwa obywatelskiego”.
łównych punktów programu Kongresu była gala Konkursu „Seniorzy w akcji. UTW dla społeczności”. Konkurs zorganizowało Towarzystwo Inicjatyw Twórczych „ę” „Z ogromn
w ramach programu „Uniwersytety Trzeciego Wieku” Polsko-Amerykańskiej Fundacji Wolności. Celem konkursu była promocja wolontariatu i dobrych praktyk wypracowanych przez Uniwersytety Trzeciego Wieku w ich działalności na rzecz lokalnych społeczności.
ą przyjemnością ufundowaliśmy telefony emporiaTALKcomfort jako nagrody w tym konkursie. Program „Seniorzy w akcji” wpieramy od dwóch lat. Idea tego przedsięwzięcia jest nam wyjątkowo bliska, bo głównym jego celem jest minimalizacja społecznego wykluczenia osób starszych. Podstawowym przesłaniem naszej działalności jest ułatwianie kontaktów między ludźmi, a nie da się realizować tej misji bez łączenia pokoleń”. – mówi Grzegorz Możdżyński, Dyrektor Generalny emporia Telecom w Polsce. Obecnie cyfrowa przepa
ść zwiększa się i nie wynika to tylko z różnicy pokoleniowej, ale też „Wszystkie telefony komórkowe emporia s ą łatwe w obsłudze, dzięki menu o intuicyjnej strukturze oraz funkcjom, które są dostępne poprzez boczne klawisze na obudowie telefonu. Współpracując z tą wyjątkową grupą konsumentów na co dzień, widzimy, jak się zmienia, a także czego potrzebuje. Podążając za ich oczekiwaniami, uruchomiliśmy sklep internetowy
z większego lub mniejszego doświadczenia w korzystaniu z rozwiązań cyfrowych. Nowoczesne telefony komórkowe przytłaczają wiele osób, które poszukują łatwości obsługi zamiast wielofunkcyjności. Według przeprowadzonych badań od telefonów komórkowych oczekuje się prostoty — większość ludzi chce korzystać tylko z połączeń głosowych i SMS-ów. Dodatkowe funkcje, takie jak surfowanie po Internecie i wysyłanie wiadomości e-mail, są używane bardzo rzadko. Oprócz tego wiele osób chce używać telefonu komórkowego awaryjnie, traktując go jako pewnego rodzaju zabezpieczenie.
www.emporiasklep.pl, w którym dostępne są wszystkie nasze telefony i akcesoria. – mówi Grzegorz Możdżyński. Łatwość obsługi, bezpieczeństwo, ergonomia i łatwy dostęp do produktów, sprawiają, że emporia jest synonimem prostej i przystępnej komunikacji już w ponad 30 krajach. Informacje o firmie emporia:
Emporia Telecom to założona w 1991 roku prywatna firma, która opracowuje, produkuje i sprzedaje telefony komórkowe dla konsumentów w wieku 60 lat i powyżej. Emporia Telecom jest synonimem prostej komunikacji bez barier. Zamiast natłoku funkcji klienci zyskują łatwiejsze kontakty z bliskimi. Dział badań i rozwoju emporia, zatrudniający jedną trzecią ze 100-osobowego personelu firmy, wykorzystuje technologię do uproszczenia skomplikowanych procesów, aby komunikacja była przystępna dla każdego. Wszystko to wyłącznie po to, by zaspokoić potrzeby pokolenia seniorów. Emporia Telecom, austriacka firma z siedzibą w Linz, to globalny lider rynkowy i technologiczny w segmencie telefonów komórkowych dla starszych osób. Produkty emporia dostępne są już w niemal 30 krajach. Kontakt dla mediów Anna Koper
Account Executive
Agencja 21
tel. +48 22 511 13 85
E-mail: anna.koper@agencja21.pl
Nadesłał:
agencja21
|
Komentarze (0)