Firma » Reklama
Czym jest pylon?
Zobacz więcej zdjęć » |
Pylony, znane też jako totemy, najczęściej umieszczane są przy bramach wjazdowych do firm, stacji benzynowych, a także przy drogach wjazdowych do ośrodków miejskich (stąd ich druga nazwa – witacze). Pomysł na stworzenie takiej formy reklamy powstał wtedy, kiedy okazało się, że zaplecze infrastrukturalne nie pozwala na wykorzystanie bardziej tradycyjnej formy reklamy jak np. billboard.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Rodzaje pylonów
Pylon to forma outdoor’u, która oparta jest na stalowej konstrukcji oraz elementach plastikowych i aluminiowych. Istnieją różne typy pylonów, klasyfikowane ze względu na rozmiar: STA i ME. Pierwszy z nich wykorzystywany jest jako mini-konstrukcja o charakterze informacyjnym (stawiana najczęściej przez określonymi placówkami). Drugi typ z kolei jest znacznie większych rozmiarów i służy np. do prezentacji logo centrów handlowych, czy do wskazywania cen paliw na stacjach. Pylony ME są najczęściej na stałe osadzone w gruncie.
Zalety reklamy z wykorzystaniem pylonów
Przede wszystkim, duża widoczność z daleka, dostrzegalna, na przykład, przez pasażerów samochodu przejeżdżającego obok pylonu. Pylon z łatwością przyciąga uwagę, dlatego jest to niezwykle popularna forma reklamy zewnętrznej. Nawet w mało widocznych miejscach, takich jak pole przy autostradzie, łatwo dostrzec nie tylko barwy firmowe, ale i wartościowe informacje. Ci więcej, umiejscowione w centrach miast mocno wyróżniają się na tle zachowawczych bannerów czy billboardów. Zaleta pylonów jest także solidność, trwałość i fakt, że wyglądają niezwykle profesjonalnie.
Co jeszcze warto wiedzieć o pylonach?
Pylon jest formą reklamy, która funkcjonuje w zgodzie z panującymi na rynku trendami. Zwolenników organicznych tworzyw ucieszy fakt, że można je wykonać z drewna, kamienia, a nawet szkła, co czyni je ekologicznymi i przyjaznymi środowisku. Ważną zaletą pylonów jest fakt, że mogą być również podświetlane: jedno- lub obustronnie.
Polecamy również: marketing i biznes
Komentarze (0)