Gospodarka » Chemia
Dlaczego bardziej opłaca się kupować produkty z Niemiec, mimo, że takie same mamy u siebie?
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Coraz większa część społeczeństwa jest przekonana, że korzystanie z chemii niemieckiej jest bezwzględnie korzystniejsze. Mimo, że na półkach polskich sklepów mamy dostępnych przeróżnych rodzajów chemii to rośnie liczba sklepów, które zaczynają oferować produkty przywiezione zza zachodniej granicy. Obecnie można naliczyć kilkanaście polskich sklepów internetowych, które oferuje Import chemii niemieckiej. Mnóstwo ofert możemy również znaleźć na aukcjach Allegro. Chemia niemiecka jest już nawet w pojedynczych sklepikach w mniejszych miejscowościach i cieszy się naprawdę dużą popularnością.
Najchętniej wybieranymi produktami są produkty tej samej marki, które dostępne są w Polsce. Nasuwa się zatem pytanie w jakim celu przywozi się chemię z Niemiec? Ci którzy preferują chemie niemiecką są zdania, że owe produkty są po prostu zdecydowanie lepszej jakości. Producenci wychodzą jednak naprzeciw tej teorii i twierdzą, że to nieprawda.
Przykładowo firma Henkel zapiera się, że niezależnie czy to są produkty z Polski czy Niemiec bazują na identycznej technologii, a szczegółowe informacje dotyczące dozowania w przypadku proszków, które jak wiadomo jest niezbędne do skutecznego prania, dostępne są na każdym opakowaniu. Ankietowani jednak twierdzą, że różnica istniej i wynika ona z faktu, że chemia niemiecka jest bardziej skoncentrowana, dzięki czemu na dwadzieścia prań starcza nico ponad kilogram proszku niemieckiego, zaś w przypadku polskiego potrzeba go aż dwa kilogramy.
Większość testów które przeprowadzono dowiodły, że ankietowani mają rację i dzięki większemu skoncentrowaniu, chemia niemiecka jest bardziej wydajniejsza i co więcej ładniej pachnie. Warto też zaznaczyć, że takie środki piorące mniej niszczą tkaniny co powinno być bardzo ważnym aspektem porównawczym.
chemia niemiecka - http://goldenbrand.eu/
 
                 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)