Firma » Praca
Dni Wiedzy w MIS SA
Jedni zbierają znaczki, inni hodują kanarki, jeszcze kto inny oddałby wszystko za nowy numer limitowanej edycji miesięcznika motoryzacyjnego. W każdej firmie cenny czas poświęcany jest na pracę. Czasem jednak warto wykorzystać go w inny sposób. Wrocławska spółka MIS SA zorganizował spotkanie, które pozwoliło odkryć talenty, które mogą być wykorzystane w rozwoju zawodowym.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Czy dobrze znasz swojego kolegę z pracy? Na co dzień milczący, niepozorny, pogrążony w pracy, niemal trudno go dostrzec. A przecież jego pasja, w której osiągnął już poziom mistrzowski w wielu wywołałaby pomruki zachwytu. Tylko jak się o tym przekonać? Jednym ze sposobów są właśnie Dni Wiedzy, organizowane przez przedsiębiorstwa po to, by wzmocnić poczucie więzi pracowników z firmą. Każdy dostaje okazję do tego, by o sobie opowiedzieć. Pokazać swoje pasje związane z firmą, bądź pozazawodowe. 13 maja taką imprezę zorganizowała wrocławska spółka MIS SA.
Wspólne pasje
Marcel Kasprzak, prezes MIS-a, nie miał wątpliwości, o czym opowiadać. Jego prywatne pasje to przede wszystkim wyścigi samochodowe i podróże. Drugi z członków zarządu, Jarosław Sołtys, nie potrafi usiedzieć na miejscu. Z tym, że woli dwa kółka i gdy tylko ma okazję, wybiera się na wyprawy rowerowe, podczas których towarzyszy mu nieodłącznie aparat fotograficzny. W wakacje poleciał samolotem do Budapesztu, ale…. wrócił rowerem. Najmłodszy stażem, ale bardzo aktywny pracownik działu handlowego Piotr Garan podzielił się wiedzą na temat produktu, który z powodzeniem sprzedaje – mis-Partner21/Urzędy.
Jest klimat, są efekty
Dni Wiedzy nie są zwykłym spotkaniem integracyjnym. To jedna z technik zarządzania wiedzą, oparta na fundamentach kulturowych firmy. - Ich skuteczność zależy od tego, czy wcześniej określono i pielęgnowano odpowiednie wartości, mające odzwierciedlenie zarówno w wizji, misji i strategii przedsiębiorstwa, jak i w praktyce - powiedział Jarosław Sołtys, który jest także członkiem-założycielem Stowarzyszenia Praktyków Zarządzania Wiedzą. Jego zdaniem tego typu przedsięwzięcia są skutecznym narzędziem budowy poczucia więzi pracowników z firmą oraz ich satysfakcji z pracy. - Podczas spotkań pojawia się nowy potencjał innowacji i efektywności działania, który powinna wykorzystać kadra menedżerska. Pracownicy powinni wiedzieć, że ich dzielenie się wiedzą i pasją przynosi konkretne efekty w firmie – podsumował.
Komentarze (0)