Firma » Biznes
Dział Marketing & PR Panattoni Europe nagrodzony w konkursie CiJ Awards
Zobacz więcej zdjęć » |
Dział Marketing & PR Panattoni Europe prowadzi działania mające na celu wzmacnianie pozytywnego wizerunku dewelopera oraz wspieranie bieżących działań biznesowych firmy. Do konkursu CIJ Awards zgłoszone zostały dwie kampanie reklamowe z ostatnich 12 miesięcy. Pierwsza z 2011 roku pod hasłem „Jak tego dokonano?" oraz kampania z 2012 roku, nawiązująca do mistrzostw piłki nożnej „Polska 2012".
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
„W naszych działaniach promocyjnych zawsze staramy się pogodzić dwie kwestie: czytelność przekazu biznesowego z niekonwencjonalnym pomysłem prezentacji. Myślę, że właśnie stąd bierze się wysoka rozpoznawalność marki, staramy się w atrakcyjny i przyjazny sposób pokazywać produkt, który z pozoru nie budzi większych emocji" - powiedziała Anita Pietrykowska, Marketing & PR Manager, Panattoni Europe.
Wybór zwycięzców CiJ Awards przebiega w dwóch etapach. W pierwszym z nich zespół wydawnictwa Roberts Publishing nadzorowany przez organizację PwC przeprowadza szczegółową analizę projektów zgłoszonych do konkursu w każdej z 17 kategorii. W drugim etapie o ostatecznym werdykcie w 25% decyduje grono jury złożone z ekspertów z branży, a w 75% głosy ponad 100 top-managerów największych firm rynku nieruchomości w całej Polsce, oddane w głosowaniu online. Firma PwC pełni rolę doradczą i kontrolną dla zachowania najwyższych standardów transparentności na każdym etapie przeprowadzenia konkursu. Konkurs odbywa się także w Czechach, na Węgrzech, w Rumunii i na Słowacji i co roku gromadzi ekspertów i przedstawicieli firm rynku nieruchomości.
Opis kampanii Panattoni Europe, nagrodzony w 12. edycji konkursu CiJ Awards Poland
„Zastanawiasz się, jak tego dokonano?": 3-miesięczna kampania miała na celu uświadomienie klientom, że deweloper nie tylko dostarcza obiekt, ale zajmuje się całym szeregiem prac i usług na poziomie planowania inwestycji - od tworzenia projektów, przez znalezienie odpowiednich gruntów, po optymalizację specyfikacji budynków. Najemcy zaś pozostawia tylko pytanie - jak tego dokonano? W ramach serii layoutów zaprezentowano nietypowe budowle, takie jak piramidy czy klasztor Meteora, a w ostatniej odsłonie przedstawiono magazyn typu BTS zrealizowany przez Panattoni Europe. Do layoutu wprowadzono kod QR linkujący do specjalnie uruchomionej na tę okazję strony internetowej http://www.build-to-suit.eu/pl/, która licznymi case studies odpowiada na pytanie przewodnie kampanii.
Pod hasłem „Polska 2012" kryje się kampania, dedykowana największym parkom magazynowym Panattoni Europe zlokalizowanym w miastach, w których odbywały się rozgrywki Euro 2012. W serii layotów zaprezentowano kolejno: Poznań, Wrocław, Gdańsk i Warszawę. Grafika czterech odsłon była porównaniem portfolio Panattoni w danym regionie do Euro 2012 - np. wybudowana powierzchnia względem wielkości boiska; liczba piłek, która zmieściłaby się wewnątrz nieruchomości; czy liczba miejsc na stadionie, w porównaniu do powierzchni inwestycji dewelopera. Każdemu layoutowi towarzyszył tytuł nawiązujący do mistrzostw: „bądź w grze".
Nadesłał:
konkretpr
|
Komentarze (0)