Firma » Biznes

Dział Marketing & PR Panattoni Europe nagrodzony w konkursie CiJ Awards

Dział Marketing & PR Panattoni Europe nagrodzony w konkursie CiJ Awards
Zobacz więcej zdjęć »
Dział Marketing & PR firmy Panattoni Europe został nagrodzony w 12. edycji konkursu CiJ Awards Poland. Zespół wyróżniono tytułem „Marketing & PR Team of the Year”, a nad całym konkursem czuwali eksperci Price Waterhouse Coopers, globalnej organizacji świadczącej usługi doradcze.
Konkurs CiJ Awards, organizowany jest przez jeden z wiodących miesięczników poświęconych branży nieruchomości w Europie Środkowo-Wschodniej - Construction Investment Journal. Podczas tegorocznej, już 12. edycji wydarzenia, Panattoni Europe otrzymał łącznie cztery wyróżnienia, również w kategorii „Marketing & PR Team of the Year". Nagroda powędrowała do zespołu Działu Marketing & PR firmy za prowadzenie kompleksowych działań marketingowych i PR-owych w 2012 roku, który reprezentują Anita Pietrykowska, Marketing & PR Manager oraz Agnieszka Pałka, Marketing Coordinator.

Dział Marketing & PR Panattoni Europe prowadzi działania mające na celu wzmacnianie pozytywnego wizerunku dewelopera oraz wspieranie bieżących działań biznesowych firmy. Do konkursu CIJ Awards zgłoszone zostały dwie kampanie reklamowe z ostatnich 12 miesięcy. Pierwsza z 2011 roku pod hasłem „Jak tego dokonano?" oraz kampania z 2012 roku, nawiązująca do mistrzostw piłki nożnej „Polska 2012".

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

„W naszych działaniach promocyjnych zawsze staramy się pogodzić dwie kwestie: czytelność przekazu biznesowego z niekonwencjonalnym pomysłem prezentacji. Myślę, że właśnie stąd bierze się wysoka rozpoznawalność marki, staramy się w atrakcyjny i przyjazny sposób pokazywać produkt, który z pozoru nie budzi większych emocji" - powiedziała Anita Pietrykowska, Marketing & PR Manager, Panattoni Europe.

Wybór zwycięzców CiJ Awards przebiega w dwóch etapach. W pierwszym z nich zespół wydawnictwa Roberts Publishing nadzorowany przez organizację PwC przeprowadza szczegółową analizę projektów zgłoszonych do konkursu w każdej z 17 kategorii. W drugim etapie o ostatecznym werdykcie w 25% decyduje grono jury złożone z ekspertów z branży, a w 75% głosy ponad 100 top-managerów największych firm rynku nieruchomości w całej Polsce, oddane w głosowaniu online. Firma PwC pełni rolę doradczą i kontrolną dla zachowania najwyższych standardów transparentności na każdym etapie przeprowadzenia konkursu. Konkurs odbywa się także w Czechach, na Węgrzech, w Rumunii i na Słowacji i co roku gromadzi ekspertów i przedstawicieli firm rynku nieruchomości.

Opis kampanii Panattoni Europe, nagrodzony w 12. edycji konkursu CiJ Awards Poland

„Zastanawiasz się, jak tego dokonano?": 3-miesięczna kampania miała na celu uświadomienie klientom, że deweloper nie tylko dostarcza obiekt, ale zajmuje się całym szeregiem prac i usług na poziomie planowania inwestycji - od tworzenia projektów, przez znalezienie odpowiednich gruntów, po optymalizację specyfikacji budynków. Najemcy zaś pozostawia tylko pytanie - jak tego dokonano? W ramach serii layoutów zaprezentowano nietypowe budowle, takie jak piramidy czy klasztor Meteora, a w ostatniej odsłonie przedstawiono magazyn typu BTS zrealizowany przez Panattoni Europe. Do layoutu wprowadzono kod QR linkujący do specjalnie uruchomionej na tę okazję strony internetowej http://www.build-to-suit.eu/pl/, która licznymi case studies odpowiada na pytanie przewodnie kampanii.

Pod hasłem „Polska 2012" kryje się kampania, dedykowana największym parkom magazynowym Panattoni Europe zlokalizowanym w miastach, w których odbywały się rozgrywki Euro 2012. W serii layotów zaprezentowano kolejno: Poznań, Wrocław, Gdańsk i Warszawę. Grafika czterech odsłon była porównaniem portfolio Panattoni w danym regionie do Euro 2012 - np. wybudowana powierzchnia względem wielkości boiska; liczba piłek, która zmieściłaby się wewnątrz nieruchomości; czy liczba miejsc na stadionie, w porównaniu do powierzchni inwestycji dewelopera. Każdemu layoutowi towarzyszył tytuł nawiązujący do mistrzostw: „bądź w grze".



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

konkretpr

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »