Społeczeństwo » Społeczeństwo
Dziecko kocha oboje rodziców
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Kampania z takim przesłaniem właśnie rusza w ponad dwudziestu, w tym również naszym, miastach Polski. Społeczna kampania outdoorowa "Kocham mamę i tatę po równo... nawet po rozwodzie" przygotowana została przez Fundację Akcja we współpracy z firmą AMS. Patronat nad kampanią objęła Pełnomocnik ds. Równego Statusu Minister Elżbieta Radziszewska. Kampania ma na celu uwrażliwienie rodziców przeżywających kryzys rodzinny na fakt, że w tak trudnych chwilach dziecko potrzebuje kontaktu z obojgiem z nich.
Kampania jest częścią działań Fundacji zmierzających do popularyzacji w Polsce Planów Wychowawczych i wspólnej opieki po rozwodzie.
Bilbordy i citylighty w kilku miastach w Polsce odsyłają do strony internetowej www.rodzina.sos.pl na której rodzice mogą znaleźć wzory planów wychowawczych i adresy ośrodków mediacyjnych w całej Polsce, które pomagają rozwodzącym się parom. Specjaliści są zgodni - rozwodom w Polsce zbyt często towarzyszy bezkompromisowa walka o dzieci, tę sytuację Fundacja Akcja chce zmienić. Bilbordy i citylighty można zobaczyć na ulicach Warszawy, Bytomia, Chorzowa, Czeladzi, Gliwic, Katowic, Mysłowic, Rudy Śląskiej, Świętochłowic, Tarnowskich Gór, Tych, Zabrza, Krakowa, Poznania, Szczecina, Gdańska, Gdyni, Janek, Piaseczna i Raszyna.
| Nadesłał:
            Matylda Dudek  | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)