Rozrywka i wypoczynek » Sport
Dzięki firmie Kärcher gdański bursztyn zabłyśnie! Projekt czyszczenia „Bursztynowej Areny”
Współpraca zarządzającej obiektem spółki Arena Gdańsk Operator z firmą Kärcher została nawiązana, by dać gdańszczankom i gdańszczanom oraz licznie odwiedzającym miasto turystom możliwość podziwiania Stadionu w swojej pełnej krasie. Właśnie dlatego zdecydowano się na dwuletni projekt, który zakłada pierwsze tak kompleksowe czyszczenie obiektu.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
— Jako lider rynku zdajemy sobie sprawę także ze zobowiązań, jakie nakłada na nas bycie przodującą firmą w branży. Dlatego też chętnie angażujemy się w ten projekt, dzięki któremu piękny stadion w Gdańsku znów będzie zachwycał kibiców sportowych oraz odwiedzających wydarzenia muzyczne i kulturalne, które się tam odbywają. Jest to element naszej długoletniej strategii, polegającej na przywracaniu blasku zabytkom i obiektom ważnym dla społeczności i kultury. Bardzo się cieszę, że nasza technologia pozwoli wyczyścić ten wyjątkowy obiekt sportowy – skomentował Łukasz Palczak, dyrektor marketingu w Kärcher Polska.
Firma Kärcher przekazała w tym celu swoje urządzenia wysokociśnieniowe do zastosowań profesjonalnych wraz z niezbędnymi akcesoriami. Mowa o sześciu sztukach bardzo wytrzymałego i mocnego modelu: HD 6/16-4 M Plus. Ponadto firma wpiera finansowo projekt.
— Nasz obiekt jest pod wieloma względami wyjątkowy. Dlatego bardzo zależy nam na tym, by przywrócić mu pierwotny blask. Cieszę się, że firma Kärcher nas w tym wspiera. Chcemy, by mieszkańcy Gdańska i goście czuli się dobrze w naszym obiekcie, a wyczyszczenie stadionu z pewnością się do tego przyczyni. Jestem przekonany że efekty czyszczenia będą spektakularne, a nasza Arena będzie, po zakończeniu tych prac, jak nowa – wyjaśnił Paweł Buczyński z Polsat Plus Arena Gdańsk
O Polsat Plus Arenie Gdańsk
Stadion powstał z myślą o UEFA EURO 2012, turnieju, którego Polska była współorganizatorem wraz z Ukrainą. Zbudowany w przeciągu 3 lat obiekt stał się jedną z najbardziej rozpoznawalnych aren na świecie. Spełnia najwyższe standardy związane z organizacją meczów. Poszczególne elementy architektoniczne nawiązują swoim wyglądem do Gdańska i jego tradycji. Przez mieszkańców jest nawet niekiedy nazywany po prostu „Bursztynową Areną”.
O mecenacie kulturalnym Kärcher
W ramach programu sponsoringu kulturalnego producent urządzeń czyszczących, firma Kärcher, wyczyściła już ponad 160 zabytków na całym świecie. Należą do nich, między innymi: kolumnada na Placu Świętego Piotra w Rzymie, posąg Chrystusa
w Rio de Janeiro, 3300-letni obelisk w Paryżu i głowy prezydentów USA na Mount Rushmore, a także Brama Brandenburska w Berlinie i pomnik Bismarcka w Hamburgu. Czyszczenie zawsze odbywa się w ścisłej współpracy z właścicielami i organami odpowiedzialnymi za ochronę zabytków.
Nadesłał:
KatarzynaIwan
|
Komentarze (0)