Technologie » Telekomunikacja
E-Korespondencja w Elektro-Sparku
Zarządzanie korespondencją to jeden z podstawowych procesów zachodzących w firmie. Od powszechnej rejestracji oraz archiwizacji dokumentów przychodzących i wychodzących zależy powodzenie wielu biznesowych kontraktów. Przejrzyste komunikowanie się z klientami i innymi partnerami biznesowymi ma też wpływ na efektywność przedsiębiorstwa. – Dziś już nie ma miejsca na chaos w biznesowej korespondencji, dlatego warto stosować narzędzia IT do rejestrowania maili i dokumentów papierowych, związanych na przykład z zamówieniami, by skupić się na prowadzeniu biznesu – mówi Marcel Kasprzak, prezes MIS SA.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Specjaliści MIS-a dostarczą oraz wdrożą w Elektro-Sparku system do elektronicznego zarządzania korespondencją wychodzącą i przychodzącą. Lubelski producent stacji transformatorowych, rozdzielni SN/NN i właściciel hurtowi będzie mógł szybko i sprawnie dostać się do repozytorium dokumentów, którą zarządzać będzie aplikacja mis-Partner21/Korespondencja. Elektro-Spark obsługuje rocznie ok. 5 tys. klientów i ma w ofercie ok. 230 tys. pozycji asortymentowych. Oprogramowanie zabezpieczy firmę przed utratą dokumentów oraz zarejestruje historię korespondencji, co automatycznie wskaże, kto i kiedy wykonał określone zadanie.
- W efekcie końcowym powstanie system nadzorujący korespondencję z klientem mający bezpośredni wpływ na działalność operacyjną firmy – mówi Adam Waleszczak, główny architekt rozwiązań IT firmy Elektro-Spark.
Wdrożenie oprogramowania mis-Partner21/Korespondencja w technologii IBM Lotus Domino będzie kolejnym etapem informatyzacji procesów biznesowych w Elektro-Sparku. Wcześniej firma – także za sprawą MIS SA – wprowadziła elektroniczne systemy do rezerwacji zasobów oraz tworzenia i przechowywania dokumentacji projektowej związanej z działalnością firmy.
Komentarze (0)