Gospodarka » Żywność
E.Leclerc laureatem nagrody Retailer of the Year 2011
Zobacz więcej zdjęć » |
Nagroda ta jest wręczana sieciom detalicznym oraz hurtowym, z którymi producenci branży FMCG mogą nawiązać najbardziej owocna współpracę.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Nagroda Retailer of the Year jest jedynym na polskim rynku wyróżnieniem przyznawanym sieciom handlowym przez ich dostawców. Zwycięzcy są wyłaniani spośród 7 kategorii: Sieć Detaliczna Roku (Nagroda Główna), Hipermarket, Supermarket, Dyskont, Convenience i regionalne sieci handlowe, Hurtownicy i Dystrybutorzy oraz Drogerie.
W tym roku Stowarzyszeniu E.Leclerc przypadła nagroda Retailer of the Year w prestiżowej kategorii Hipermarket, w której oceniane było jeszcze 5 innych ogólnopolskich sieci. Nagrodę z rąk Paula Macisa, Senior International Business Managera brytyjskiej firmy Thorntons w imieniu sieci E.Leclerc odebrał prezes zarządu, Jean-Philippe Magre.
Wręczona nagroda była efektem bardzo dobrych wyników finansowych za zeszły rok, oraz ciągłych inwestycji w jakość, zarówno produktów, jak i infrastruktury sieci. Potwierdzone to zostało w badaniu poprzedzającym rozdanie nagród, przeprowadzonym przez renomowaną firmę badawczą AC Nielsen na reprezentatywnej grupie 268 respondentów reprezentujących 203 firmy z sektora FMCG.
„Przyznana nagroda to dla nas bardzo duże wyróżnienie" przyznał po kongresie prezes zarządu E.Leclerc Polska, Jean-Philippe Magre. „Dla marki E.Leclerc nagroda jest potwierdzeniem prawidłowego kierunku rozwoju i założonej wcześniej polityki sieci. Jest to dla nas wielkim powodem do dumy i jednocześnie motywacją do podejmowania jeszcze większych działań w kierunku rozwoju. W sklepach marki E.Leclerc zawsze najważniejszy jest klient, oraz to, aby otrzymywał towar o jak najlepszej jakości, również od lokalnych producentów i by mógł dokonać zakupów w ściśle określonych, dogodnych warunkach".
Wręczenie nagród odbyło się podczas Poland & CEE Retail Summit 2012 w Warszawie w dniach 21-22 marca 2012 roku. To największe doroczne wydarzenie w tej branży. Jest ono okazją do omówienia perspektyw polskiego handlu, a także spotkania przedstawicieli, prezesów i członków zarządu międzynarodowych producentów, dostawców usług i sieci handlowych. W tegorocznym, dwudniowym kongresie wzięło udział ponad 430 uczestników, w tym ponad 100 reprezentantów sieci handlowych obecnych podczas poprzedniej edycji. Zgromadzeni mieli okazję wysłuchać ponad 60 prelegentów, w tym wielu przedstawicieli zagranicznych firm obecnych na naszym rynku, i wziąć udział w sesji plenarnej i 4 sesjach równoległych każdego z dwóch dni kongresu. Ponadto nowością w czasie tegorocznego szczytu były dwie sesje Speed Networking, umożliwiające szybkie nawiązanie kontaktów między sieciami a producentami.
Nadesłał:
p.wrona
|
Komentarze (0)