Firma » Biznes
Emapa wśród diamentów Forbesa!
Zobacz więcej zdjęć » |
Ostatnie lata w Spółce Emapa - dostawcy nowoczesnych map cyfrowych dla biznesu, stały pod znakiem dynamicznego rozwoju.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Przejawiało się to m.in. w ciągle rozwijanej i udoskonalanej ofercie produktowej. Na bieżąco uaktualniana, najdokładniejsza na rynku mapa Polski (dane mapowe MapSet Polska) zawierają już m.in. szczegółowe plany wszystkich polskich miast, mapy 70 tys. miejscowości oraz bogatą bazę ponad 124 000 Punktów Użyteczności Publicznej. Na przestrzeni ostatnich kilkunastu miesięcy oferta MapSet Polska poszerzyła się o kolejne, oryginalne funkcje i atrybuty odróżniające Emapę od konkurencji, takich jak baza budynków 3D, tablice drogowe wraz z kierunkowością, restrykcje drogowe czy zupełnie nowy atrybut- asystent pasa ruchu. Są one nie tylko dodatkowym uatrakcyjnieniem nowych map, lecz przede wszystkim w znacznym stopniu ułatwiają podróżowanie i zwiększają bezpieczeństwo na drodze.
Najdokładniejsze na polskim rynku mapy stanowią silną podstawę do ulepszania, a także tworzenia nowych programów wykorzystywanych nie tylko w transporcie i monitoringu (seria Emapa Transport, system MapCenter, seria GeoNet), lecz również w takich działach, jak choćby sprzedaż czy marketing (Emapa GeoMarketing, Emapa Enterprise).
Przejawem sukcesów Spółki w ostatnich latach jest zmiana systemu identyfikacji wizualnej, a także zupełnie nowa, atrakcyjna witryna internetowa www.emapa.pl.
Coraz lepsze i wciąż wzbogacane programy miały bezpośrednie przełożenie na przychody ze sprzedaży, a tym samym wypracowany przez Spółkę zysk. Dzięki wysokim wynikom finansowym Emapa uplasowała się na 13. pozycji w regionie łódzkim w prestiżowym rankingu Diamenty Forbesa, osiągając na przestrzeni ostatnich lat ponad 50% wzrost wartości. Tak wysokie miejsce wśród przedsiębiorstw o przychodach z przedziału od 5 do 50 mln PLN to nagroda za wspólne wysiłki pracowników, a jednocześnie motywacja do dalszego działania i ciągłego ulepszania bogatej oferty produktowej Spółki.
Kontakt dla mediów:
Marcin Maroszek
Menedżer ds. Projektów Marketingowych i PR
m.maroszek@emapa.pl
tel. kom.: +48 693 356 128
INFORMACJE DODATKOWE: Emapa
Spółka Emapa powstała w 2001 roku jako spółka-córka firmy Cartall - jednego z najdłużej działających w Polsce Wydawnictw Multimedialnych. Celem Spółki Emapa od samego początku było zaspokojenie coraz bardziej wyspecjalizowanych potrzeb klientów w zakresie profesjonalnych systemów logistycznych i systemów informacji przestrzennej oraz wysokiej jakości map cyfrowych. Efektem pracy zespołu specjalistów GIS jest rodzina systemów Emapa, tworzonych przy uwzględnieniu specyfiki poszczególnych branż. Asortyment Spółki Emapa obejmuje same dane cyfrowe (najdokładniejsza mapa Polski, kompletna mapa Europy i przejazdowa mapa Azji), zaawansowaną technologię umożliwiającą ich wykorzystywanie zgodnie z potrzebami Klienta (serwer MapCenter), jednostanowiskowe aplikacje do profesjonalnego wytyczania tras, współpracy z monitoringiem (Emapa Transport+, Emapa Transport Europa, Emapa Transport+ Europa) analiz geoprzestrzennych (Emapa GeoMarketing) oraz ich sieciowe odpowiedniki (seria GeoNet). Priorytetem biznesowym Emapy są zaawansowane technologicznie rozwiązania dla wymagającego klienta biznesowego. Więcej informacji o firmie można uzyskać na stronie www.emapa.pl.
Nadesłał:
Marcin Maroszek
|
Komentarze (0)