Technologie » Telekomunikacja

Emporia Telecom obchodzi 20-lecie istnienia

Emporia Telecom obchodzi 20-lecie istnienia
Zobacz więcej zdjęć »
W kwietniu 1991 r. Albert Fellner założył firmę Emporia Telecom. Głównym celem tego przedsięwzięcia było odgrywanie decydującej roli w rozwoju branży telekomunikacyjnej początkowo w rodzimej Austrii, a potem w Europie.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

. Dziś Emporia jest znana w całej Europie jako specjalista: producent telefonów komórkowych dla osób starszych. Emporia Telecom osiągnęła pierwsze sukcesy, sprzedając bezprzewodowe telefony stacjonarne standardu DECT. Już wtedy młody Albert Fellner, jako absolwent studiów inżynieryjnych, próbował uprościć te wyjątkowo skomplikowane urządzenia i ułatwić ich obsługę. Lata 90. to początek rewolucji w rynku GSM. Producenci odkryli zastosowanie telefonów komórkowych jako urządzeń wielofunkcyjnych. Wbudowane radioodbiorniki (od roku 1998), wbudowane aparaty fotograficzne (1999) oraz pierwszy telefon biznesowy rozbudziły zainteresowanie nowymi technologiami.  Emporia aktywnie uczestniczyła w tych zmianach, wykorzystując m.in. rosnącą popularność personalizowanych akcesoriów komórkowych. Kolorowe obudowy do telefonów
z namalowanymi postaciami z filmów Disneya czy indywidualnymi wzorami graficznymi były prawdziwym przebojem końca lat 90. Emporia wyznaczała nowe trendy w tej dziedzinie, rozwijając tym samym sieć międzynarodowych kontaktów.
 Rok 2000, kiedy telefony komórkowe były już ogólnodostępne, stał się przełomem dla Alberta Fellnera.  Jego mama nie potrafiła sprawnie posługiwać się telefonem komórkowym, mimo wielokrotnego wyjaśniania, jak poruszać się po zawiłym menu. Fellner szybko uświadomił sobie, że problemów nie sprawia matka, lecz zbyt skomplikowany telefon. Tak rozpoczął się kilkuletni okres intensywnych prac badawczo-rozwojowych, którego rezultatem był pierwszy telefon komórkowy emporia przeznaczony dla seniorów.  Już w 2007 roku emporia wprowadziła pierwszy telefon komórkowy dla seniorów (LIFE). Produkt przygotowany specjalnie z myślą o seniorach, wyposażony w duży wyświetlacz, duże klawisze i głośnik przystosowany do pracy z aparatami słuchowymi, spotkał się
z entuzjastycznym przyjęciem wśród starszych konsumentów. Mimo tego, że diametralnie różnił się od telefonów dostępnych na rynku, wzbudził ogromne zainteresowanie mediów
i konsumentów.
 Emporia sukcesywnie poszerza ofertę swoich produktów. Szczególnie istotnym wydarzeniem było wprowadzenie funkcji połączeń alarmowych, udostępnionej po raz pierwszy w modelu LIFE.  Kolejny raz emporia zwróciła na siebie uwagę prezentując na kongresie GSM Mobile World w Barcelonie w 2010 roku dwa modele telefonów o nowoczesnym wzornictwie. Stylowa emporiaELEGANCE uzyskała kilka nagród za swą stylistykę, a wytrzymały na wilgoć i upadki telefon „terenowy” emporiaSOLID to obiecujący początek nowej fazy prac badawczo-rozwojowych produktów marki emporia. Po 20 latach działalności na rynku telekomunikacyjnym, emporia jest obecna w 30 krajach. Współpracuje z największymi europejskimi operatorami: T-Mobile i Vodafone, a w Polsce
z operatorami sieci ERA, Plus, Play i Orange. Telefony emporia można więc kupić u każdego z tych operatorów oraz w sklepie internetowym
www.emporiasklep.pl
 

Informacje o firmie emporia:Emporia Telecom to założona w 1991 roku prywatna firma, która opracowuje, produkuje i sprzedaje telefony komórkowe dla konsumentów w wieku 60 lat i powyżej. Emporia Telecom jest synonimem prostej komunikacji bez barier. Zamiast natłoku funkcji klienci zyskują łatwiejsze kontakty z bliskimi. Dział badań i rozwoju emporia, zatrudniający jedną trzecią ze 100-osobowego personelu firmy, wykorzystuje technologię do uproszczenia skomplikowanych procesów, aby komunikacja była przystępna dla każdego. Wszystko to wyłącznie po to, by zaspokoić potrzeby pokolenia seniorów. Emporia Telecom, austriacka firma z siedzibą w Linz, to globalny lider rynkowy i technologiczny w segmencie telefonów komórkowych dla starszych osób. Produkty emporia dostępne są już w 30 krajach.
 Kontakt dla mediów Anna Koper
Account Executive
Agencja 21
tel. +48 22 511 13 85
E-mail:           
anna.koper@agencja21.pl
 


Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

agencja21

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »