Technologie » Telekomunikacja
emporia Telecom specjalistą w segmencie Silver Group
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
W Polsce jest ponad 5 mln emerytów, którzy mają określone potrzeby konsumenckie i stały dochód na ich realizowanie. Jednak przykładów produktów dedykowanych tyko do tej grupy jest w naszym kraju wciąż niewiele. W ostatnich latach sytuacja zaczęła się zmieniać pod wpływem samych seniorów, którzy coraz częściej są bardzo aktywni i mobilni, przez co wymuszają dostosowywanie ofert do swoich wymagań. Jednym z produktów, który stał się pożądany w grupie konsumentów określanej mianem Silver jest telefon komórkowy. Pożądany nie tylko przez samych przedstawicieli tej grupy, ale również przez ich najbliższych, którzy chcą mieć kontakt z rodzicami i dziadkami. Niestety seniorzy często muszą mierzyć się ze skomplikowanymi urządzeniami, które nie tylko nie są pomocne, ale wręcz uniemożliwiają kontakt z bliskimi. Emporia wychodzi naprzeciw potrzebom łatwej komunikacji. Projektując kolejne telefony, pracownicy firmy Emporia pamiętają o swoim głównym celu - ułatwiać użytkownikom kontakty z bliskimi. Seniorów często określa się mianem cyfrowo-wykluczonych. Staramy się zminimalizować ich wyobcowanie w świecie nowoczesnych technologii. Aby pomóc im odnaleźć się w tych realiach, emporia stosuje proste rozwiązania, np. umieszczając przyciski prowadzące do najważniejszych funkcji telefonu na bokach jego obudowy, co ogromnie ułatwia korzystanie z telefonu bez potrzeby lawirowania w gąszczu opcji oprogramowania – mówił Grzegorz Możdżyński na konferencji. Emporia na stałe współpracując ze swoją grupą docelową, opracowuje produkty intuicyjne
o maksymalnie uproszczonej funkcjonalności. Proste nie oznacza jednak brzydkie. Produkt dla starszych konsumentów nie musi wyglądać jak artykuł ze sklepu medycznego. Seniorzy oczekują telefonu prostego w obsłudze, ale i o wysokiej jakości wykonania. Dlatego w 2010 roku firma wprowadziła na rynek telefon emporiaELEGANCE, który jest mniejszy niż wcześniejsze modele emporia. Pokrycie obudowy lakierem fortepianowym i dodanie elementu ze stali nierdzewnej pozwoliło stworzyć telefon o wyjątkowo atrakcyjnym wyglądzie, który od chwili debiutu zyskuje powszechną akceptację, co znajduje potwierdzenie między innymi w formie licznych nagród przyznawanych modelowi emporiaELEGANCE w wielu krajach Europy. Posiadanie dobrego produktu to dopiero połowa sukcesu. Trzeba jeszcze zdobyć zaufanie grupy docelowej. – zauważył Grzegorz Możdżyński. Nie jest to proste między innymi ze względu na brak zaufania seniorów do skomplikowanej technologii. Konieczna jest więc edukacja klientów i konsekwentna komunikacja biorąca pod uwagę potrzeby i styl życia dojrzałych konsumentów.
Account Executive
Agencja 21
tel. +48 22 511 13 85
E-mail: anna.koper@agencja21.pl
Nadesłał:
agencja21
|
Komentarze (0)