Technologie » Telekomunikacja
emporiaELEGANCE wyróżniona srebrną nagrodą za design Focus Open 2010
Zobacz więcej zdjęć » |
Na tegorocznym konkursie wzornictwa „Focus Open - Międzynarodowa Nagroda za Design" emporia Telecom zdobyła nagrodę „Focus Open 2010 Silver" za model emporiaELEGANCE.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Ten elegancki telefon komórkowy, opracowany specjalnie dla osób o bogatym doświadczeniu życiowym, został wyróżniony na oficjalnej uroczystości rozdania nagród za wyjątkową jakość wzornictwa. Focus Open Silver to już druga nagroda, jaką emporia uzyskała za ten model. W maju 2010 roku, na największym konkursie technicznym świata Plus X Award, ten telefon dla seniorów wygrał w kategorii „Łatwość obsługi" i „Design".
W tym roku model emporiaElegance pokonał 347 innych zgłoszonych produktów, przekonując jury Centrum Wzornictwa w Stuttgarcie jakością swojego wzornictwa i konstrukcji. W tym roku na konkursie zwracano uwagę przede wszystkim na optymalną użyteczność produktów oraz łatwość obsługi. To tym większy powód do zadowolenia dla Alberta Fellnera - właściciela i dyrektora wykonawczego emporia Telecom.
„Nagroda ta jednoznacznie dowodzi, że wybraliśmy właściwą drogę. Udało nam się zrozumieć, czego tak naprawdę poszukują klienci: urządzeń łatwych w użytku oraz nowoczesnego wzornictwa, które nie szufladkuje ani nie przytłacza użytkownika". Opracowując emporiaELEGANCE, emporia skorzystała z doświadczenia, kreatywności i kompetencji firmy mangodesign z Brunszwiku. Dzięki ścisłej współpracy z projektantem przemysłowym Marcusem Anlaufem emporiaELEGANCE jest pierwszym designerskim telefonem komórkowym przeznaczonym specjalnie dla starszej generacji. Ten elegancki telefon spotkał się z bardzo przychylnym przyjęciem klientów. Zdaniem Fellnera „zaprojektowanie produktu, który przekonuje nie tylko niezależne jury złożone z ekspertów, ale i docelowych klientów, to optymalny wynik i pozytywny sygnał dla naszego zespołu badawczo-rozwojowego".
Warto bowiem pamiętać, że emporia opracowuje telefony komórkowe dla konkretnych, wymagających grup docelowych. Nagradzany telefon emporiaELEGANCE to doskonałe połączenie łatwości obsługi i atrakcyjnego wzornictwa. Powiększone klawisze i duży, czytelny ekran kryją pod spodem inteligentne technologie i doświadczenie rynkowego lidera w dziedzinie telefonów komórkowych dla seniorów. Można tu wymienić głośniki działające z aparatami słuchowymi oraz wzmocnioną wibrację - rozwiązania stosowane we wszystkich telefonach marki emporia.
Menu o prostej nawigacji umożliwia intuicyjną obsługę. emporiaELEGANCE przekonuje do siebie prostą elegancją. Szeroki, kolorowy wyświetlacz OLED został osadzony w błyszczącej, czarnej obudowie, a klawisze menu ze szczotkowanej stali nierdzewnej są wyraźnie oddzielone. Praktyczne klawisze boczne dają bezpośredni dostęp do dodatkowych funkcji, takich jak latarka czy alarm. Projektant Marcus Anlauff podkreśla: „Pod względem jakości wzornictwa i konstrukcji emporiaELEGANCE dorównuje wszelkim współczesnym smartfonom". Model ten różni się tylko tym, że funkcjonalność zredukowano do podstawowych funkcji, aby maksymalnie ułatwić korzystanie z niego. Do 28 listopada 2010 r. można oglądać nagrodzone eksponaty na wystawie w Werkzentrum Weststadt w Ludwigsburgu.
Informacje o firmie emporia:Emporia Telecom to założona w 1991 roku prywatna firma, która opracowuje, produkuje i sprzedaje telefony komórkowe dla konsumentów w wieku 60 lat i powyżej. Emporia Telecom jest synonimem prostej komunikacji bez barier. Zamiast natłoku funkcji klienci zyskują łatwiejsze kontakty z bliskimi. Dział badań i rozwoju emporia, zatrudniający jedną trzecią ze 120-osobowego personelu firmy, wykorzystuje technologię do uproszczenia skomplikowanych procesów, aby komunikacja była przystępna dla każdego.Wszystko to wyłącznie po to, by zaspokoić potrzeby pokolenia seniorów. Emporia Telecom, austriacka firma z siedzibą w Linz, to globalny lider rynkowy i technologiczny w segmencie telefonów komórkowych dla starszych osób. Produkty emporia dostępne są już w 30 krajach.
Kontakt dla mediów:Anna Koper, Account Executive, Agencja 21tel. +48 22 511 13 85e-mail: anna.koper@agencja21.pl Monika Konieczna, Account Manager Agencja 21tel. +48 22 511 13 80kom.: +48 601 930 488E-mail: monika.konieczna@agencja21.pl
Nadesłał:
agencja21
|
Komentarze (0)