Firma » Biznes
Firma Curver wybrała Trol Intermedia
Na zlecenie klienta wykonano nowoczesną szatę graficzną oraz projekt architektury informacji. Agencja zajęła się także wdrożeniem rozwiązań programistycznych. Nowością jest zakładka - poznaj pupila, która jest poradnikiem dla właścicieli czworonogów. Za obsługę marki Curver odpowiedzialna jest Karolina Buszkiewicz, account manager.
W ramach współpracy agencja reklamowa zajęła się także działaniami w social mediach. Komunikacja prowadzona jest na dwóch fan page’ach – Strefa Stylu, który nawiązuje do produktów z kategorii Dom oraz Meble i Akcesoria Ogrodowe oraz Petlife, promującego serię produktów przeznaczonych dla zwierząt domowych. Za obsługę marki w tym obszarze odpowiedzialna jest Anna Iwaszko, specjalista ds. mediów społecznościowych.
„Czas zrozumieć Atom” – kolejny etap kampanii edukacyjnej Ministerstwa Energii
Solidarność na Święta - słodkie prezenty w wyjątkowej odsłonie
Smak, który łączy! Profi i JemyJemy z największą kampanią digitalową ostatnich lat
Surowce sygnalizują spowolnienie produkcji przemysłowej
Komentarze (0)