Rozrywka i wypoczynek » Rozrywka
FOTO Walentynki w Centrum Handlowym RONDO
Zobacz więcej zdjęć » |
Pamiątką z tego niezwykłego wydarzenia będą zdjęcia pełne miłości, które będzie można otrzymać w podziękowaniu za zakupy dokonane w Centrum. Na Klientów czekają także dodatkowe atrakcje – punkt skanowania i retuszowania dawnych fotografii oraz gifbudka.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Z okazji wielkiego święta miłości CH RONDO przygotowało specjalny prezent dla swoich klientów - walentynkową strefę, w której zarówno zakochani, jak również całe rodziny i przyjaciele będą mogli zapozować do zdjęcia w oryginalnej, eleganckiej scenografii. Wystarczy tylko zrobić zakupy za minimum 100 złotych (na maksymalnie dwóch paragonach, w tym minimum 50 złotych wydane na terenie galerii) oraz zarejestrować dowody zakupu w Punkcie Obsługi Akcji. Wykonane zdjęcia zostaną od razu bezpłatnie wydrukowane i wręczone uczestnikom akcji w prezencie.
Przez cały czas trwania wydarzenia będzie również działać specjalny punkt skanowania i retuszowania zdjęć. Każdy będzie mógł przynieść dawne fotografie, a doświadczeni fotoedytorzy pomogą nadać zdjęciom drugie życie. Do dyspozycji klientów RONDA będzie również gifbudka, gdzie będzie można stworzyć oryginalną sesję zdjęciową w postaci kilkusekundowej animacji, czyli GIF-a!
Walentynki to czas okazywania miłości. Czemu zatem nie uwiecznić tego pięknego uczucia na długie lata? Specjalnie dla naszych Klientów przygotowaliśmy stanowisko, gdzie będzie można uchwycić Waszą miłość w walentynkowym kadrze. Wystarczy zrobić zakupy w CH RONDO za minimum 100 złotych aby móc później cieszyć się pamiątkowym zdjęciem w serduszkowym klimacie” – mówi Lena Kosiorek, dyrektor Centrum Handlowego RONDO.
Regulamin jest dostępny w Punkcie Obsługi Akcji.
Dodatkowe informacje:
CH RONDO
Centrum Handlowe RONDO z powierzchnią ponad 60 000 m kw. jest jednym z pierwszych i najlepiej rozpoznawalnych centrów handlowych w Bydgoszczy. Doskonale zlokalizowane, w odległości zaledwie 2 km od ścisłego centrum, cieszy się dużym uznaniem wśród mieszkańców, którzy wybierają je nie tylko jako miejsce robienia zakupów, ale również spędzania w nim wolnego czasu. CH RONDO to centrum lokalnej społeczności, angażujące się i realizujące ciekawe inicjatywy, ważne dla mieszkańców Bydgoszczy.
CH Rondo wyróżnia się różnorodną ofertą handlową, którą tworzy 50 marek wśród których znajduje się m.in. Toys „R” Us, GO Sport, Martes Sport, RTV Euro AGD, CCC, Hebe, Pepco, Rossmann, KFC, Sephora, hipermarket Auchan oraz klub fitness CityFit.
Właścicielem Centrum Handlowego RONDO jest Cromwell Polish Retail Fund. Zarządcą obiektu jest firma Apsys Polska S.A.
CROMWELL Property Group
Cromwell Property Group to australijski fundusz REIT (Australian Real Estate Investment Trust) notowany na australijskiej giełdzie papierów wartościowych (ASX), który zarządza aktywami o łącznej wartości 6,7 mld EUR na terenie Australii, Nowej Zelandii i Europy.
Cromwell oferuje globalną i obejmującą komplet usług platformę zarządzania inwestycyjnego wraz z w pełni zintegrowanym potencjałem nieruchomościowym oraz bezpośrednim zarządzaniem aktywami.
Na terenie Europy Cromwell zarządza w ramach swoich funduszy i mandatów w Europie aktywami nieruchomościowymi i zdolnościami inwestycyjnymi o wartości 3,3 mld EUR. W portfelu aktywów Cromwell znajduje się ok. 270 nieruchomości i 2900 najemców.
Cromwell w 21 biurach w 13 krajach europejskich zatrudnia ponad 180 osób, które zapewniają fachową wiedzę w zakresie nieruchomości.
www.cromwellpropertygroup.com
APSYS Polska
APSYS jest jednym z wiodących operatorów branży centrów handlowych w Polsce i we Francji. Firma powstała w 1996 roku i działa jako inwestor, deweloper, agent ds. najmu, menadżer projektu oraz zarządca nieruchomości. Tworzy innowacyjne, „szyte na miarę” projekty uwzględniające specyfikę danego miejsca, kontekst społeczny oraz środowisko naturalne. Do największych inwestycji firmy należą Manufaktura w Łodzi oraz Posnania w Poznaniu.
APSYS Polska zarządza obecnie ok. 1 100 000 mkw. GLA w 24 centrach handlowych zlokalizowanych w 17 największych miastach w Polsce. Firma i jej projekty były wielokrotnie nagradzane przez PRCH, ICSC, Europa Property oraz CiJ w dziedzinach rozwoju, zarządzania oraz marketingu.
Nadesłał:
Orchidea
|
Komentarze (0)