Gospodarka » Żywność
Francja na wyciągnięcie ręki: Biedronka wraz z French Touch La Belle Vie! rusza z akcją handlową
Biedronka po raz kolejny została partnerem akcji handlowej French Touch La Belle Vie!, która ma na celu zachęcenie polskich konsumentów do odkrycia niezwykłej różnorodności francuskich produktów. Dzięki temu w dniach 17-23 października w specjalnej ofercie sieci sklepów pojawią się artykuły ponad 15 marek, które swoją jakością oraz smakiem pozwolą klientom przenieść się w kulinarną podróż do Francji.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Partnerami akcji handlowej są m.in. Bonduelle, czyli jedna z najpopularniejszych firm zajmujących się zrównoważoną produkcją i przetwórstwem warzyw, oraz Président, będący jednym z francuskich liderów w zakresie wytwarzania szeroko znanych i lubianych serów. W ofercie pojawią się również pozycje firm Bonne Maman, Café Sati, Le Petit Olivier oraz Henkel Freixenet Polska.
- Francuzi słyną z celebrowania posiłków - spożywamy je w gronie najbliższych, ciesząc się wspólnymi chwilami, które stają się ważną częścią naszej codzienności. Ta tradycja, oparta na bliskości, otwartości i budowaniu relacji, jest czymś, co chcemy dzielić również z innymi kulturami. Dzięki współpracy z Biedronką, francuskie produkty są teraz na wyciągnięcie ręki, pozwalając polskim konsumentom poczuć klimat francuskiej kuchni i delektować się smakiem, jakby siedzieli w jednej z urokliwych francuskich restauracji, nie wychodząc z domu. To doskonała okazja, by odkryć ducha French Touch La Belle Vie! i poczuć więź, która łączy Polskę i Francję - mówi Eric Salvat, Prezes Zarządu projektu French Touch La Belle Vie!
Wyjątkowa edycja akcji na jubileusz French Touch La Belle Vie!
Tegoroczna edycja akcji pozwoli również klientom doświadczyć francuskiej kuchni we własnych domach. To wszystko dzięki serii siedmiu filmów "Bon Apetit!", w których wybitny Chef Kreatywny Belvedere Catering, a zarazem Ambasador French Touch La Belle Vie! - David Gaboriuad, przedstawi przepisy oraz sposób przygotowania najlepszych francuskich potraw. Dania te będzie można przygotować na bazie produktów ze specjalnej oferty dostępnej w Biedronce.
Filmy z tej kulinarnej serii będą publikowane codziennie w dniach 17-23 października w serwisie YouTube na kanałach Biedronki oraz French Touch La Belle Vie! Przepisy będą również dostępne w aplikacji mobilnej Biedronki, co pozwoli klientom na swobodny i szybki powrót do nich w trakcie zakupów.
Całej akcji będzie również towarzyszyć kampania reklamowa, którą będzie można zobaczyć na cyfrowych ekranach DOOH realizowana przez Screen Network, Stroer, kinach Helios, a także Relay i Inmedio - należące do grupy Lagardère Travel Retail. Wszystkie szczegóły akcji handlowej pojawią się ponadto w mediach społecznościowy sieci Biedronka oraz projektu French Touch La Belle Vie!
French Touch La Belle Vie! to wyjątkowy, wielowymiarowy projekt mający na celu przybliżenie Polakom smaków zapachów, kolorów i dźwięków Francji. To polsko-francuskie święto celebrujące francuską kulturę, kulinaria oraz modę i styl, zgodnie ze słynną sztuką życia, czyli l'art de vivre. W tym roku obchodzona jest jubileuszowa, 10. edycja projektu. Więcej informacji na temat French Touch La Belle Vie! można znaleźć na stronie frenchtouchlabellevie.pl.
Nadesłał:
Press_release
|
Komentarze (0)