Firma » Biznes
FRITZ!Box w Komsa
Zobacz więcej zdjęć » |
W ofercie wrocławskiej firmy pojawią się wszystkie routery marki FRITZ! dedykowane polskiemu rynkowi, w tym najnowszy model FRITZ!Box Fon WLAN 7270.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
„O wyborze Komsy zdecydowały silna pozycja oraz renoma, jaką dystrybutor cieszy się na polskim rynku" - wyjaśnia Klaus von Kries, Sales Manager International AVM. Pozyskanie kolejnego kanału sprzedaży stanowi odpowiedź na rosnące zainteresowanie rozwiązaniami dla VoIP i WLAN wśród polskich użytkowników internetu, zwłaszcza małych firm.
Komsa Polska Sp. z o.o. jest jednym z najprężniej rozwijających się oddziałów niemieckiej firmy Komsa Kommunikation Sachsen AG. „W odpowiedzi na liczne zapytania klientów dotyczące produktów firmy AVM, postanowiliśmy zainteresować się ofertą tej firmy. Wynikiem tego jest rozpoczęcie współpracy. Od marca produkty AVM można znaleźć w ofercie Komsa Polska" - mówi Tomasz Owczarek , Product Manager Komsa Polska.
O firmie AVM
AVM specjalizuje się w produkcji i doskonaleniu zintegrowanych rozwiązań sieciowych. Firma, której siedziba mieści się w Berlinie, otrzymała wiele nagród i wyróżnień za stworzenie innowacyjnej produktów marki FRITZ! Opracowane przez AVM rozwiązania z rodziny FRITZ! łączą w jednym urządzeniu cechy modemu DSL, routera WLAN i bramki telefonii internetowej. Dzięki tym funkcjom umożliwiają szybki i przyjazny dostęp do internetu, łatwe połączenie komputerów w sieć oraz korzystanie z taniej telefonii internetowej (VoIP) oraz różnorodnych funkcji multimedialnych.
Firma AVM, założona w 1986 roku w Berlinie, jest jednym z dwóch wiodących dostawców urządzeń ADSL w Europie. Z ponad 50% udziałem w rynku, jest głównym producentem zintegrowanych rozwiązań sieciowych w Niemczech. AVM zatrudnia 460 osób. W 2008 roku firma osiągnęła obrót 200 milionów Euro.
O firmie Komsa sp. z o.o
KOMSA Polska to dystrybutor posiadający w swoim portfolio produkty z branży GSM, IT oraz multimediów. Firma oferuje dedykowane portfolio produktowe dla partnerów biznesowych takich jak: niezależne punkty sprzedaży, sieci elektromarketów, operatorzy sieci GSM oraz sieci detaliczne. Partnerzy KOMSY mogą także korzystać z usług przed- i posprzedażnych. Do partnerów biznesowych firmy zaliczają się między innymi: Nokia, Sony Ericsson, LG, Motorola, Samsung, Jabra, Mio, Becker, Navigon, TomTom, GoClever, Lark, Trak, Blaupunkt, Sony, Kingston, Asus, Hyundai, Philips. W stałej sprzedaży jest ponad 1500 artykułów tych marek. KOMSA posiada 5 kanałów dystrybucji obsługujące ponad 3000 aktywnych klientów w całej Polsce. KOMSA Polska należy do międzynarodowej korporacji działającej pod sztandarem KOMSA AG.
Nadesłał:
ap
|
Komentarze (0)