Firma » Bankowość
Getin Bank laureatem Rankingu Najcenniejszych Polskich Marek 2012
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Wartość marki Getin Bank została wyceniona na 760,1 mln zł, co wskazuje na wzrost o 13% w stosunku do ubiegłorocznego zestawienia i awans z 4. miejsca w kategorii Bank. Wysoka nota w rankingu potwierdza stabilną pozycję biznesową spółki oraz dużą wartość, jaką niesie ze sobą marka Getin Bank.
W rankingu marek ocenianych według wartości, który uwzględniał wszystkie branże Getin Bank zajął 14. pozycję, awansując o dwa miejsca w stosunku do zestawienia z 2011 roku. Bank sukcesywnie podnosi wartość swojej marki, efektywnie realizując strategię budowy uniwersalnej i przyjaznej klientom instytucji finansowej.
Ranking Najcenniejszych Polskich Marek 2012 został przygotowany na podstawie danych finansowych i badań konsumentów przeprowadzonych przez dziennik Rzeczpospolita, firmę doradczą Akropolis Advisory i firmę badawczą AC Nielsen. Wartość marek oszacowano według metody hipotetycznych opłat licencyjnych dla danych marek, ustalonych w relacji do przychodów ze sprzedaży netto. W przypadku banków uwzględniono wpływy z tytułu odsetek, opłat i prowizji dla klientów detalicznych. Dokładnej ocenie poddano 330 marek, których łączna wartość przekroczyła 57 mld zł.
| Nadesłał:
            RC2 | 
 Sztuczna inteligencja zmienia pracę w terenie – AI na pierwszej linii
						Sztuczna inteligencja zmienia pracę w terenie – AI na pierwszej linii			 Zyxel Networks prezentuje bezhasłowe logowanie i zabezpieczenia oparte na sztucznej inteligencji
						Zyxel Networks prezentuje bezhasłowe logowanie i zabezpieczenia oparte na sztucznej inteligencji			 MODA PYTA O TOŻSAMOŚĆ I KORZENIE. FINALIŚCI KONKURSU ZŁOTA NITKA 2025 WYBRANI
						MODA PYTA O TOŻSAMOŚĆ I KORZENIE. FINALIŚCI KONKURSU ZŁOTA NITKA 2025 WYBRANI			
Komentarze (0)