Firma » Biznes

Getin Bank rozpoczął nową kampanię: wyprzedaż kredytów gotówkowych

Getin Bank rozpoczął nową kampanię: wyprzedaż kredytów gotówkowych
Zobacz więcej zdjęć »
Getin Bank przygotował na wiosnę i lato nową promocję kredytów gotówkowych – jej wprowadzeniu towarzyszyć będzie szeroka kampania w TV, prasie oraz internecie. „Wyprzedaż kredytów“ promowana jest zabawnym spotem telewizyjnym.

W okres wakacyjny, jeden z najgorętszych na rynku kredytów gotówkowych, Getin Bank wchodzi z nową promocją i specjalnie przygotowaną ogólnopolską kampanią. Dla wszystkich osób, które wiosenna aura natchnęła myślą o remoncie czy zakupie nowego telewizora na Euro 2012 lub sprawiła, że odżyły u nich marzenia o wyjątkowych wakacjach w ciepłych krajach, Getin Bank przygotował jedyną na rynku „Wyprzedaż kredytów gotówkowych”.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

 

Od 7 maja do 31 lipca 2012 roku oprocentowanie kredytów gotówkowych zostało obniżone aż o 30% w stosunku do stawek podstawowych obowiązujących w danej ofercie.

 

Kampanię promuje zabawny spot, nawiązujący w stylistyce do znanych już spotów Getin Banku z udziałem Piotra Fronczewskiego, promujących produkty depozytowe. Tym razem w grze słów udział biorą inne postaci. Za koncept kreatywny kampanii odpowiada agencja Bardzo. Kampania telewizyjna obejmie obecność w TVP1, TVP2, TVN, Polsacie oraz pakiecie kanałów tematycznych. Przygotowano 2 wersje spotów – 30s i 15s. Zaplanowano także reklamy prasowe (dzienniki opinii, prasa kolorowa oraz TV guidy), a także intensywne działania w internecie. Media zaplanował i kupił dom mediowy Media Vest, a działania PR wspiera agencja Rc2.

 

METRYCZKA SPOTU:

Haso reklamowe:  Wyprzedaż kredytów


Klient: Getin Noble Bank


Agencja: Bardzo


Branża:  finansowa


Typ kampanii: produktowa


Termin: do 31 maja 


Dom mediowy: Media Vest


Dom produkcyjny: Opus 


Manager projektu: Jerzy Prokopczak


Art director: Wiktor Pietrzak


Copywriter: Hubert Stadnicki


Account: Paulina Górniewicz


Scenariusz: Hubert Stadnicki


Reżyseria: Łukasz Jaworski


Zdjcia: Tomek Nalewajek


Montaż: Wojtek Włodarski

 

* * *

 

Getin Noble Bank – drugi największy polski bank

 

Getin Noble Bank SA, należący do najbardziej dynamicznie rozwijających się instytucji finansowych w Polsce, to największy ogólnopolski bank stworzony od podstaw przez polski prywatny kapitał.

·       Lider rynku - Getin Noble Bank jest obecnie 3-cią największą polską instytucją finansową pod względem przychodów ze sprzedaży i 2-gim największym pod względem aktywów bankiem z większościowym kapitałem polskim.

·   Silna marka- w grudniowym rankingu Najcenniejszych Polskich Marek, Getin Bank zajął 4. miejsce w branży finansowej i 16 wśród wszystkich polskich marek. Wyprzedził nie tylko liczne banki, ale też marki takie jak Wedel, Żywiec, LOT czy Lotto.

·    Najwyższa jakość produktów i uniwersalna oferta - Getin Noble Bank, jako jedyny, zdobył aż 4 nagrody główne w XVI edycji prestiżowego rankingu „50 największych banków w Polsce 2011”. Bank triumfował w kategorii „banki uniwersalne”, „banki hipoteczne”, „banki samochodowe” oraz „banki internetowe”



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

RC2

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »