Firma » Biznes

Główna nagroda dla AXN w konkursie PromaxBDA

Główna nagroda dla AXN w konkursie PromaxBDA
Zobacz więcej zdjęć »
AXN Central Europe, kanał należący do Sony Pictures Television Networks, zdobył główną nagrodę podczas prestiżowej gali PromaxBDA Global Excellence World Gold Awards za swoją zintegrowaną, jesienną kampanię promocyjną.

AXN Central Europe otrzymał główną nagrodę podczas konkursu stowarzyszenia PromaxBDA w kategorii „HOLIDAY/SEASONAL/SPECIAL EVENT PROGRAM CAMPAIGN USING INTEGRATED MEDIA”, pokonując takie kanały jak BBC czy Fox. Jury konkursu organizowanego przez największą międzynarodową organizację skupiającą ludzi telewizji, doceniło ideę oraz sposób realizacji kampanii „This Fall Nobody’s a Saint only on AXN” (Tej jesieni nie jesteśmy święci w AXN).

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

 

Celem całej kampanii była promocja jesiennych premier i programów stacji (m.in. Sherlock, El Barco, Agenci NCIS, Unforgettable: Zapisane w pamięci) według unikalnej koncepcji. Główną ideą było zwrócenie uwagi oraz podkreślenie słabości serialowych bohaterów tak, aby widz, pomimo świadomości ich niesamowitych umiejętności wiedział, że są oni nadal tylko ludźmi i  mógł się z nimi utożsamiać. Twórcy chcieli pokazać w ten sposób odbiorcom, że AXN to nie tylko świetna zabawa ale miejsce gdzie widz może stać się kimkolwiek zechce. Ten pomysł został  ujęty w haśle „Give in to your true nature with the best and latest series! This Fall Nobody’s a Saint only on AXN!” (Ulegnij swojej prawdziwej naturze z najlepszymi i najnowszymi serialami! Tej jesieni nie jesteśmy święci w AXN!). Idea całej kampanii została wzmocniona specjalną koncepcją wizualną, w której logo AXN we wszystkich materiałach kreatywnych otrzymało anielskie skrzydła.

Wizualna strona akcji została stworzona przez specjalistów z SPT Networks Central Europe we współpracy z Factory Creative Studio. 

Kampania została również zaadoptowana na potrzeby autopromocji kanału AXN w Polsce i oparta na haśle.

Materiały z kampanii:

  1. Zwycięski spot:
    http://hu.axn.com/videos/promax-2012/promaxbda-2012-%E2%80%93-oszi-kampany-promo
  2. Spot przygotowany na potrzeby kampanii w Polsce:

 http://www.axn.pl/videos/promax-2012/promaxbda-2012-promo



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

p.wrona

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »