Technologie » Komputery

GRAMMER Interior Components Polska z narzędziami IT do obsługi twardego HR

GRAMMER Interior Components Polska z narzędziami IT do obsługi twardego HR
Zobacz więcej zdjęć »
Spółka GRAMMER Interior Components Polska w Sosnowcu, przejęta na początku września 2017 roku przez spółkę GRAMMER Automotive Polska, zajmującą się produkcją komponentów wyposażenia wnętrz samochodów, zdecydowała się na usprawnienie wybranych procesów z zakresu administracji kadr,

zarządzania czasem pracy oraz rozliczaniem wynagrodzeń. Dzięki temu, pracownicy działu personalnego mogą realizować powierzone zadania szybciej i efektywniej. Za realizację czynności projektowo-wdrożeniowych odpowiadała firma GAVDI Polska. 

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

W  2017 roku rozpoczął się proces połączenia spółki GAMMER Interior Components Polska Sp. z o.o. w Sosnowcu z GRAMMER Automotive Polska Sp. z. o. o. w Bielsku Białej. Spółka przejmująca (GRAMMER Automotive Polska)  korzysta systemu SAP w zakresie wsparcia obszarów funkcjonalnych związanych z administracją kadr, zarządzaniem czasem pracy, rozliczaniem wynagrodzenia, czy raportowaniem. W związku z tym, konieczne stało się ujednolicenie wyżej wymienionych aspektów także w spółce przejmowanej.

W marcu bieżącego roku rozpoczęły się czynności projektowo-wdrożeniowe. Całość    bazowała na rozwinięciu rozwiązania przyjętego dla spółki GRAMMER w Bielsku-Białej i odwzorowaniu jego specyfiki w zakładzie w Sosnowcu. Zakresem prac zostało objęte m.in. przygotowanie analizy oraz realizacja prac konfiguracyjnych, ekstrakcja danych kadrowo – płacowych z wygaszanego systemu Symfonia oraz migracja danych do systemu SAP.

- Start nowego rozwiązania dla oddziału GRAMMER w Sosnowcu przebiegł bez zakłóceń i zgodnie z planem. Wszystko to dzięki wiedzy eksperckiej konsultantów oraz zaangażowaniu zespołów. Takie podejście zaowocowało bezproblemowym startem produktywnym. Jesteśmy zadowoleni ze współpracy z naszym partnerem wdrożeniowym - GAVDI Polska – mówi Magdalena Piękoś, Kierownik Projektu w GRAMMER Polska.

Dzięki wdrożeniu procesy z zakresu administracji kadrami i płacami zostały ujednolicone. Pracownicy działów personalnych zyskali m.in. możliwość łatwego i sprawnego raportowania, rozliczania wynagrodzeń z uwzględnieniem rozdziału kosztów związanych z przepracowanym czasem ze względu na miejsce ich powstawania i zlecenia produkcyjne, jak również wsparcie w zakresie zarządzania czasem pracy.

- Cieszymy się, że spółka GRAMMER Automotive Polska obdarzyła nas zaufaniem i powierzyła nam wykonanie tego projektu. Dzięki wdrożonym funkcjonalnościom firma może lepiej i efektywniej realizować procesy z zakresu tzw. twardego HR korzystając z nowoczesnego i spójnego systemu – mówi Szymon Knobloch, Członek Zarządu i Dyrektor Konsultingu  GAVDI Polska S.A.

 

Połączenie spółek GRAMMER Automotive Polska Sp. z o.o. i GRAMMER Interior Components Polska Sp. z o.o., zostało zakończone 1 września 2017 roku. GRAMMER Automotive Polska Sp. z o.o. działa od 1998 roku i jest dostawcą  zagłówków, podłokietników oraz innych elementów wyposażenia wnętrza samochodów. Zakład ten, zlokalizowany jest w Bielsku-Białej i zatrudnia około 600 osób. Zakład w Sosnowcu specjalizuje się w produkcji komponentów z tworzyw sztucznych, a także w technice wykańczania powierzchni i zatrudnia około 300 osób.

 

 

 ***

GAVDI Polska S.A. specjalizuje się w usługach konsultingowych, programistycznych oraz wsparcia aplikacji w obszarze SAP HCM i SAP SuccessFactors oraz w obszarach powiązanych, takich jak: samoobsługa pracownicza i menedżerska, Portal Korporacyjny, SAP Cloud Platform, FIORI, konsulting technologiczny.

 

GAVDI posługuje się własnymi autorskimi narzędziami wspomagającymi proces wdrożenia i utrzymania systemu SAP HCM (narzędzia migracji danych, Replicator), oferuje produkty komplementarne do SAP HCM (eDeklaracje, eTeczka, ePaski, Korekty ZUS, Document Generator, Replicator, OrgChart).

 

GAVDI Polska dysponuje własnym Zespołem Konsultingowym, Centrum Rozwoju Aplikacji oraz Centrum Wsparcia Aplikacji. Firma zatrudnia ponad 60 konsultantów aplikacyjnych, technologicznych, programistów, kierowników projektów z wieloletnim doświadczeniem we wdrażaniu SAP HCM i SuccessFactors  w firmach różnych branż, także wielopodmiotowych i rozproszonych geograficznie.

W okresie ostatnich trzech lat z usług GAVDI skorzystało w Polsce ponad 100 firm.

 

GAVDI Polska S.A. należy do międzynarodowej grupy GAVDI, wywodzącej się z Danii (centrala w Kopenhadze) i działającej także w Norwegii, Szwecji, Finlandii, Francji, Niemczech, Wielkiej Brytanii, Irlandii, Belgii, Portugalii i Zjednoczonych Emiratach Arabskich. Więcej informacji: http://www.gavdi.pl

 

Kontakt:

GAVDI Polska S.A.

Teresa Olszewska

Tel. 606 998 010

e-mail: tol@gavdi.com

 

Monday PR

Anna Rasińska

Tel. 728 547 921

e-mail: anna.rasinska@mondaypr.pl  



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Mondaypr

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »