Firma » Reklama
Grand prix i sześć statuetek w Golden Arrow 2011
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Do tegorocznej edycji konkursu marketingu bezpośredniego Golden Arrow 65 firm zgłosiło 141 prac w 14 kategoriach. Najwięcej w kategoriach: marketing internetowy/kampania internetowa – 22 zgłoszenia, experiential marketing – 17 zgłoszeń, oraz kampania zintegrowana BtoC – 16 prac. Po wczorajszych obradach jury, pod przewodnictwem Anny Tutak-Kordyl, zdecydowało o przyznaniu grand prix, sześciu statuetek Golden Arrow i szeregu wyróżnień. „Tak duża liczba zgłoszeń do konkursu stanowiła już pewną reprezentację rynku, jednocześnie w tak licznej próbie poziom naturalnie jest zróżnicowany” - mówiła po obradach jury jego przewodnicząca Anna Tutak-Kordyl, dyrektor generalny kategorii napoje w Pepsi-Cola General Bottlers. „Dzięki nagrodzeniu najlepszych chcemy promować najwyższe standardy działań marketingowych. Myślę, że jury, w którym zasiadali bardzo doświadczeni marketerzy, trafnie wyselekcjonowało te najbardziej wartościowe prace.” – dodaje Anna Tutak-Kordyl, Uroczysta gala ogłoszenia zwycięzców i wręczenia nagród w konkursie Golden Arrow odbędzie się 17 czerwca (piątek) br. w warszawskiej Fabryce Trzciny. Organizatorami Golden Arrow są VFP Communications (wydawca m.in. "Media & Marketing Polska" i MMP24.pl) oraz Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego.
Nadesłał:
Garden of Words
|
Komentarze (0)