Moda » Odzież
GRATKA DLA FANÓW LIDLA – LIMITOWANA KOLEKCJA UBRAŃ Z LOGO SIECI W OFERCIE
W poniedziałek, 26 kwietnia, do sklepów trafią T-shirty, długie skarpetki i klapki z limitowanej kolekcji #lidlfancollection z widocznym logo sieci. Łącząc wszystkie elementy odzieży, z pewnością stworzymy zabawną stylizację street-wearową wpisującą się w najnowsze trendy!
Odzież z wyraźnie widocznym logo marek to hit, który już od pewnego czasu podbija serca fashionistów, stając się zdobyczą dla kolekcjonerów. Lidl wsłuchując się w najnowsze trendy i oczekiwania klientów, stworzył zabawną, limitowaną kolekcję ubrań i dodatków utrzymaną w duchu streetwearu. Motywem przewodnim kolekcji jest logo Lidla utrzymane w minimalistycznej oprawie.
Oferta pojawi się już od poniedziałku, 26 kwietnia i znajdziemy w niej bawełniane T-shirty (24,99 zł/ 1 szt.) z widocznym dużym logo, a także skarpetki (7,99 zł/ 1 para) dostępne w dwóch różnych wzorach oraz klapki (24,99 zł/ 1 para) w charakterystycznej dla sieci kolorystyce. Wszystkie produkty możemy zestawić w jednej, zabawnej stylizacji. Przerysowany, modny efekt uzyskamy, zakładając długie skarpetki do klapków – to właśnie w tym wydaniu noszą je fashioniści.
Oferta limitowanej kolekcji ubrań z logo Lidla pojawi się od poniedziałku, 26 kwietnia i będzie dostępna w sklepach stacjonarnych sieci, a także online na Lidl-sklep.pl aż do wyczerpania zapasów – oferta jest limitowana, z ograniczoną liczbą sztuk.
Nadesłał:
Grzes33
|
Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ. WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce – od koncepcji po realizację z AI
AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
Komentarze (0)