Rozrywka » Rozrywka
Green Caffè Nero: pora na Wrocław
„Po wizycie we Wrocławiu byłem zachwycony – to miasto mnie urzekło i zainspirowało” – powiedział Adam Ringer, Prezes Green Caffè Nero. „Jesteśmy przekonani, że marka Green Caffè Nero idealnie wpisuje się w specyfikę Wrocławia, ponieważ tak samo jak wrocławianie cenimy sobie lokalność i chętnie angażujemy się w szerzenie kultury oraz propagowanie historii miejsc, w których działają nasze kawiarnie. Myślę, że dzięki tym wspólnym wartościom będziemy się mogli wiele od siebie nauczyć” – dodał Adam Ringer.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Przeczytaj również
- Adgar ma kierownika sprzedaży usług przechowywania danych w swojej serwerowni
- Mleko modyfikowane GERBER Odkryciem Roku 2012 w programie "Laur Konsumenta"
- Kampania informacyjna programu "Wiem, co wybieram" ponownie z Clear Channel
- Richard Clare zostanie uhonorowanynagrodą 2012 CEEQA Lifetime Achievement Award
Kawiarnia Green Caffè Nero w Galerii Dominikańskiej znajduje się na parterze tuż przy wejściu głównym od Placu Dominikańskiego. Wnętrze zostało zaaranżowane tak, aby było to miejsce idealne na odpoczynek po zakupach czy spotkanie. Podobnie jak w większości kawiarni Green Caffè Nero, również tutaj znajdziemy nawiązania do lokalnego kolorytu. Eklektyczny bar z elementami neogotyckimi inspirowany jest architekturą kościoła dominikanów. Do aranżacji ścian wykorzystano cegłę, drewnianą boazerię oraz wzorzyste materiałowe tapety.
Na gości czeka najwyższej jakości kawa parzona na miejscu przez doświadczonych baristów oraz świeże jedzenie przygotowywane codziennie z regionalnych produktów w oparciu o oryginalne i unikalne receptury autorstwa szefa kuchni Green Caffè Nero. Ponadto jest tu duży regał z książkami, które z pewnością umilą odwiedzającym czas. Green Caffè Nero wspiera ideę bookcrossingu, czyli dzielenia się swoimi książkami z innymi – marka organizuje akcje czasowe, w ramach których za przyniesienie książek do kawiarni można otrzymać kawę w prezencie.
O Green Caffè Nero
Marka Green Caffè Nero została stworzona przez Gerry’ego Forda – właściciela Caffè Nero i Adama Ringera – założyciela i szefa Green Coffee. Od momentu otwarcia pierwszej kawiarni w 2012 roku, Green Caffè Nero pozostaje wierne misji, która przyświecała jej założycielom: oferowaniu najlepszej kawy i tworzeniu kameralnej, domowej atmosfery, w której kawą można się delektować. Green Caffè Nero posiada 52 kawiarnie w Polsce, a w planach ma otwieranie 10 lokali rocznie.
www.greencaffenero.pl
Filozofia marki
Green Caffè Nero oferuje swoim gościom najwyższej jakości kawę parzoną przez doświadczonych baristów oraz świeże jedzenie przygotowywane na miejscu z regionalnych produktów. W naszych kawiarniach staramy się stworzyć miłą atmosferę europejskiego salonu, popularne miejsce spotkań towarzyskich – dostępne i przyjazne. Chcemy, aby nasze lokale były wypełnione gwarem kawiarnianym, a jednocześnie dawały poczucie komfortu, relaksu, ciepła i przytulności. Osiągamy to dzięki naszym pracownikom – otwartym i serdecznym – oraz unikalnej aranżacji wnętrz i oryginalnej muzyce. Wystrój kawiarni jest współtworzony przez polskich artystów i rzemieślników, dlatego każda z nich ma swój indywidualny charakter, który pasuje do otoczenia.
Dodatkowych informacji udzielają:
Agata Milewska
Brand Manager Green Caffè Nero
E: agata.milewska@greencaffenero.pl
T: (22) 653 66 75
M: 503 815 624
Marta Miller, Dorota Manicka
Questia sp. z o.o. sp.k.
E: mmiller@questiapr.pl, dmanicka@questiapr.pl
T: (22) 623 07 00
Komentarze (0)