Rozrywka » Rozrywka
Green Caffè Nero – u nas smaki tworzą ludzie
Zobacz więcej zdjęć » |
To składniki potraw, kanapek i deserów, ich właściwe proporcje, a przede wszystkim pasja oraz kunszt kucharzy i cukierników, sprawiają, że jedzenie w Green Caffè Nero smakuje tak, jak klienci lubią najbardziej.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Przeczytaj również
- Adgar ma kierownika sprzedaży usług przechowywania danych w swojej serwerowni
- Mleko modyfikowane GERBER Odkryciem Roku 2012 w programie "Laur Konsumenta"
- Kampania informacyjna programu "Wiem, co wybieram" ponownie z Clear Channel
- Richard Clare zostanie uhonorowanynagrodą 2012 CEEQA Lifetime Achievement Award
Twórcy Green Caffè Nero wiedzą, że nie można iść na skróty, gdy chce się znaleźć najlepsze ziarna kawy czy wyjątkowe smaki potraw. Green Caffè Nero to miejsca, które powstały z zamiłowania nie tylko do kawy, ale także nieszablonowych smaków. Każdego dnia Szef Kuchni, Wojtek Klimczak, nadzoruje proces przygotowań słodkich ciast i słonych przekąsek – za każdym razem z najwyższą dbałością o ich jakość, świeżość i optymalne kompozycje składników.
Wszyscy gramy do jednej bramki
Za każdą potrawą, dostępną w kawiarniach Green Caffè Nero, stoją prawdziwi ludzie ze swoimi pomysłami, historiami i emocjami. Są to zarówno pracownicy Muffia Bakery, która jest kuchnią Green Caffè Nero, ale także bariści, którzy codziennie, na bieżąco przygotowują w każdej kawiarni tysiące bagietek.
W manufakturze Green Caffè Nero pracuje 50-osobowy zespół. W rodzinnej atmosferze receptury tworzą się same – niepotrzebne są książki kucharskie, chociaż Wojtek lubi czasami sięgać po te stare sprawdzone przez jego babcie i ciocie przepisy. Dawniej kuchnia opierała się na zasadzie „czystej etykiety”, w którą wierzy i stosuje ją w kuchni Green Caffè Nero. Tam produkty wytwarzane są na bazie naturalnych składników, pozyskiwanych od starannie wybranych dostawców. Bez polepszaczy smaku czy konserwantów, bez chemii. Po prostu smacznie, zdrowo, naturalnie i regionalnie.
„W Green Caffè Nero przepisy powstają nieustannie, to my tworzymy receptury” – podkreśla Wojtek Klimczak. „Pierwszym krokiem jest zawsze kreacja, czyli cały proces wymyślania potrawy. Robię to głównie ja i szefowie produkcji. Choć zdarza się, że korzystamy też z pomysłów naszej załogi. Jak dobieramy smaki? Zdajemy się na naszą intuicję, także tą biznesowo-foodową oraz doświadczenie zawodowe – tylko takie połączenie gwarantuje sukces. Bez zapału, pasji, doświadczenia i ciężkiej pracy nas wszystkich w Muffia Bakery i Green Caffè Nero nie udałoby się osiągnąć tak wiele. Najważniejsze, aby jedzenie było smaczne, a nasi goście chcieli je ponownie zamawiać” – dodaje Wojtek Klimczak.
Do wszystkich dań podchodzimy indywidualnie
Kiedy Wojtek tworzy potrawę, robi to tak długo, aż spełni ona jego pierwotne wyobrażenia. Dopiero wówczas spisuje proporcje, tworząc kolejną recepturę Green Caffè Nero.
Do wszystkich dań w Green Caffè Nero podchodzi się indywidualnie. Choć menu uwzględnia stałe pozycje, to co miesiąc wprowadzane są nowości. Wiele z nich, szczególnie te sezonowe, regularnie wracają do oferty, często na prośbę klientów. Wojtek Klimczak jeździ po całym świecie w poszukiwaniu wyjątkowych składników, które następnie sprowadza do swojej kuchni i testuje na milion sposobów. Dopiero wtedy jest pewien, że można ich potem użyć w produktach dostępnych w kawiarniach. Wszystko po to, aby zapewnić różnorodność oferty kulinarnej.
„Gdy mam już pomysł na kolejne dania do menu, zapraszam Adama Ringera, Prezesa Green Caffè Nero i przeprowadzamy testy organoleptyczne – zasiadamy przy stole zastawionym nowościami, próbujemy wszystkiego, rozmawiamy, dyskutujemy i wybieramy pozycje, które wejdą do menu Green Caffè Nero. Kolejnym etapem są szkolenia dla zespołu, który na podstawie spisanych wskazówek i zaleceń przygotowywał będzie na co dzień konkretne dania. Nad wszystkim oczywiście czuwa szef produkcji. Następnie tworzone są instrukcje dla baristów i przeprowadzane w każdej kawiarni szkolenia z nowości. Produkt trafia do naszych kawiarni i będzie dostępny w naszej ofercie tak długo, jak długo będą na niego chętni klienci ” – dodaje Wojtek Klimczak.
Podążamy za trendami
Od kiedy kulinaria stały się popularnym i lubianym tematem, a podróże ich śladami zaczęły wyznaczać trendy na naszych stołach, goście odwiedzający kawiarnie Green Caffè Nero oczekują prawdziwego i smacznego jedzenia, i to najwyższej jakości.
„Inspiruje mnie cały świat – podróże i znajomi, lektury i programy kulinarne – wszystko to, co dzieje się wokół nas. Nieustannie szukam inspiracji, wszystko po to, by zaoferować smakoszom odwiedzającym kawiarnie ciekawą propozycję kulinarną” – mówi Wojtek Klimczak.
Green Caffè Nero stara się i wychodzi naprzeciw oczekiwaniom swoich klientów. Obecnie serwuje świeże potrawy wykonane z naturalnych i sprawdzonych składników, i zawsze w nieoczywistych połączeniach smakowych, jak np. bagietka z kiszonką warzywną z kurczakiem sous vide czy bryndzą z karmelizowanym burakiem, albo quiche z serem blue stilton, boczkiem i gruszką.
„Na ile pozwala nam na to model biznesowy, staramy się nie tylko spełniać oczekiwania jedzeniowe naszych gości, ale dawać im też coś więcej – niepowtarzalne połączenia smakowe, ciekawe składniki i zawsze najwyższą jakość. Bo dla nas liczy się każdy klient, który z uśmiechem na twarzy wychodzi z naszych kawiarni” – powiedziała Agata Milewska, Brand Manager Green Caffè Nero. „Dlatego wkładamy dużo pracy i serca, by nasze menu posiadało odpowiedni balans między dobrze znanymi i lubianymi pozycjami, a fantazyjnymi nowościami. Dzięki temu, każdy odwiedzający nasze kawiarnie czuje się u nas bezpiecznie. A jeżeli akurat nie ma jego ulubionej bagietki z naszej oferty, a my będziemy mieli składniki do jej przygotowania, to chętnie ją dla niego zrobimy. Zupełnie tak, jakby przychodził w odwiedziny do najlepszego przyjaciela czy członka rodziny. W końcu jesteśmy dla naszych gości domem z dala od domu – dodała Agata Milewska.”
Komentarze (0)