Rozrywka i wypoczynek » Rozrywka
Grupa LEGO ożywia moc kreatywności dziecięcych snów w swojej nowej serii, LEGO® DREAMzz
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Jak wykazały badania, dwoje na troje dzieci na całym świecie twierdzi, że marzenia senne pomagają im w byciu bardziej kreatywnymi.
15 maja odbędzie się premiera serialu LEGO® DREAMZzz™. 10 pierwszych odcinków emitowanych będzie na całym świecie. Więcej ekscytujących odcinków i produktów pojawi się w sierpniu.
Grupa LEGO uruchamia również możliwość zaangażowania dzieci do udziału w pierwszych w historii warsztatach Chief Dream Creators, których zadaniem będzie zainspirowanie firmy, wykorzystując pomysłowość i kreatywność swoich snów.
Grupa LEGO przedstawia LEGO® DREAMZzz™, zupełnie nową linię tematyczną, która w nowym fascynującym serialu i szerokiej gamie produktów ożywia kreatywność dziecięcych snów.
Nowe globalne badania przeprowadzone wśród ponad 23 000 dzieci, w tym wśród 1000 polskich dzieci wykazały, że siedem na dziesięć dzieci (70%) doświadcza na co dzień złożonych emocji, takich jak stres czy samotność, a jedno na cztery (22%) jako ich przyczynę podaje wydarzenia na świecie lub w mediach społecznościowych. Jednak eksperci od snu twierdzą, że sny mogą odgrywać kluczową rolę w pomaganiu dzieciom w przetwarzaniu skomplikowanych emocji i angażowaniu ich wyobraźni. Badane dzieci zgadzają się z tym stwierdzeniem - dwie trzecie z nich przyznaje, że sny są ważne i pomagają im być bardziej kreatywnymi w ciągu dnia (73%).
Zamiłowanie do kreatywności znalazło odzwierciedlenie w serialu LEGO® DREAMZzz™. Grupa LEGO przetestowała materiały i zabawki z tysiącami dzieci z całego świata przed premierą nowego serialu, która odbędzie się 15 maja. Po premierze pojawi się seria produktów, tworząc niesamowitą rozrywkę i doświadczenie, które pozwala dzieciom zasiąść za sterami wyobraźni.
Wejdź do świata snów: Przedstawiamy LEGO® DREAMZzz™.
Serial LEGO® DREAMZzz™ śledzi przygody szkolnych przyjaciół, Mateo, Izzie, Coopera, Logana i Zoey, gdy dołączają do tajnej agencji i uczą się wykorzystywać moc wyobraźni w podróży do Świata Snów - i uczą się pokonywać despotycznego Króla Koszmarów!
LEGO® DREAMZzz™ wystartuje z 10 odcinkami 15 maja i będzie uzupełnione o zupełnie nową gamę produktów i kolejne odcinki od sierpnia 2023 roku.
"LEGO® DREAMZzz™ to nasz pierwszy koncept, który celebruje cudowny świat snów i bada, co się dzieje, gdy marzenia senne stają się realne, zwykłe dzieci stają się niezwykłe, a kreatywność jest supermocą!" powiedział Cerim Manovi, Dyrektor Kreatywny LEGO® DREAMZzz™. "Chcemy, aby dzieci czuły się uprawnione do wprowadzania w życie swoich najdzikszych snów i zachwycały się prawdziwą siłą kreatywnej wyobraźni podczas snów - a to dopiero początek!".
Globalne badania pokazują znaczenie marzeń sennych dla kreatywności
Koncepcja LEGO® DREAMZzz™ została opracowana przez Grupę LEGO na bazie pogłębionych badań wśród dzieci w wieku 6-12 lat z 29 różnych krajów. Badanie dotyczyło wyobraźni dzieci, psychologii snów i ich znaczenia w przetwarzaniu emocji, rozwiązywaniu problemów oraz znaczenia zabawy dla twórczego eksperymentowania.
Badania wykazały, że wśród osób doświadczających złożonych emocji, takich jak stres czy samotność, prawie jedna na pięć (23%) zgłasza, że w rezultacie ma więcej koszmarów. Ponad połowa dzieci (54%) twierdzi, że koszmary mają wpływ na resztę dnia, w tym na szkołę, gdzie sen i rzeczywistość mogą się ewidentnie zderzyć.
W rzeczywistości 80% twierdzi, że czas spędzony na zabawie ma wpływ na ich sny. Większość dzieci (86%) doświadcza pozytywnych emocji podczas snu, a wiele z nich twierdzi, że korzysta z jego efektów po przebudzeniu. Około dwie trzecie (73%) dzieci twierdzi, że szczęśliwe sny pomagają im być bardziej kreatywnymi w ciągu dnia i prawie tyle samo (64%) myśli o pomysłach po przebudzeniu.
Pracując nad badaniami z Grupą LEGO, psycholożka i ekspertka behawioralna w dziedzinie snu, dr Shelby Harris, powiedziała: "Dzieci są naturalnymi marzycielami i eksperymentatorami, ale z wiekiem presja społeczna zaczyna je krępować i ograniczać ich wyobraźnię. Śnienie jest uniwersalnym zjawiskiem, którego dzieci na całym świecie chętnie doświadczają. W świecie, w którym jest więcej stresu i wymagań w codziennym życiu, zachęcanie do swobodnej zabawy i kreatywności jest ważne. Badania jasno wykazały, że dzieci, które mają wolny czas na zabawę, zwiększają częstotliwość występowania sennych marzeń, co w rezultacie sprawia, że czują się szczęśliwsze i są bardziej pomysłowe. Wspaniale jest widzieć projekty takie jak LEGO® DREAMZzz™, które pokazują dzieciom, jak rzeczy z naszych snów mogą być wykorzystywane w realnym świecie, aby pomóc im osiągnąć pełny potencjał twórczy."
Zgłoś się teraz: Dołącz do zespołu Chief Dream Creators Grupy LEGO!
Aby uczcić premierę LEGO® DREAMZzz™, Grupa LEGO uruchomi pierwszą na świecie okazję dla dzieci, aby zostać Chief Dream Creator. Wybrani uczestnicy polecą do Danii, siedziby Grupy LEGO, aby wziąć udział w kilku warsztatach LEGO® DREAMZzz™.
Jako Chief Dream Creators, rolą dzieci będzie zainspirowanie firmy kreatywnością swoich marzeń sennych i rozpowszechnianie pozytywnych, pomysłowych aspektów, jakie sny mogą mieć dla młodych ludzi na całym świecie.
Dzieci w wieku od 6 do 12 lat będą zachęcane do nadsyłania swoich wymarzonych dzieł - zdjęć własnoręcznie wykonanych budowli z klocków LEGO lub rysunków przedstawiających wyśnione stworzenie lub pojazd, w którym wykorzystano klocki. Do pracy należy dołączyć krótki opis, mówiący o tym, jak nazywa się ich dzieło, co potrafi i dlaczego wzbudziło ich zachwyt we śnie.
Oficjalnie rejestracja trwa od 20 maja do 20 czerwca, a więcej informacji można znaleźć na stronie LEGO.com/dreamzzz.
Serial LEGO® DREAMZzz™ będzie można oglądać na kanale LEGO na YouTube od 15 maja 2023 roku. Sezon pierwszy będzie również dostępny do obejrzenia na platformach streamingowych na: Netflix oraz Amazon Prime.
Aby uzyskać więcej informacji, prosimy o kontakt:
Jakub Świerbiołek Marta Jędrzejak
telefon: 518 526 599 telefon: 519 383 903
e-mail: jakub.swierbiolek@cluepr.pl e-mail: marta.jedrzejak@cluepr.pl
Produkty z serii LEGO® DREAMZzz™
71453 - LEGO® DREAMZzz™ Izzie i króliczek Bunchu (94,99 zł)
71454 - LEGO® DREAMZzz™ Mateo i robot Z-Blob (94,99 zł)
71455 - LEGO® DREAMZzz™ Klatkoszmarnik (169,99 zł)
71456 - LEGO® DREAMZzz™ Żółwia furgonetka pani Castillo (209,99 zł)
71457 - LEGO® DREAMZzz™ Latający koń Pegasus (239,99 zł)
71458 - LEGO® DREAMZzz™ Krokodylowy samochód (299,99 zł)
71459 - LEGO® DREAMZzz™ Stajnia fantastycznych stworzeń (389,99 zł)
71460 - LEGO® DREAMZzz™ Kosmiczny autobus pana Oza (469,99 zł)
71461 - LEGO® DREAMZzz™ Fantastyczny domek na drzewie (489,99 zł)
71469 - LEGO® DREAMZzz™ Statek koszmarnego rekina (649,99 zł)
O badaniu „Dreams Research” 2023:
Badanie Dreams Research zostało przeprowadzone przez Opinium Research wśród 23 000 dzieci w wieku 6-12 lat w USA, UK & IRE, Francji, Niemczech, Austrii, Szwajcarii, Hiszpanii, Włoszech, Danii, Czechach, Polsce, Węgrzech, Türkiye, Rumunii, Zjednoczonych Emiratach Arabskich, Australii, Korei Południowej, Japonii, Chinach Kontynentalnych, Hong Kongu, Tajwanie, Singapurze, Malezji, Meksyku, Kanadzie, Brazylii, Belgii, Holandii, Szwecji i Portugalii.
O Chief Dream Creators:
Konkurs skierowany do mieszkańców wybranych krajów. Konkurs rozpoczyna się 20 maja, a kończy 20 czerwca. Więcej informacji i pełne szczegóły konkursu są dostępne na stronie LEGO.com/dreamzzz po otwarciu konkursu 20 maja.
O Grupie LEGO:
Misją Grupy LEGO jest inspirowanie i rozwijanie przyszłych projektantów i konstruktorów poprzez zabawę. System zabawy LEGO, którego fundamentem są klocki LEGO, pozwala dzieciom i fanom budować i przebudowywać wszystko to, co potrafią sobie wyobrazić.
Grupa LEGO została założona w Billund w Danii w 1932 r. przez Olego Kirka Kristiansena. Nazwa firmy pochodzi od dwóch duńskich słów LEg GOdt, które oznaczają „baw się dobrze”. Dzisiaj Grupa LEGO wciąż jest przedsiębiorstwem rodzinnym z siedzibą w Billund, ale jej produkty są sprzedawane w ponad 130 krajach świata.
Więcej informacji jest dostępnych na stronie: www.LEGO.com.
Nadesłał:
AZ_2018
|
Komentarze (0)