Technologie » Komputery
GTS Polska wybiera rozwiązanie Comarch Convergent Billing
Zobacz więcej zdjęć » |
GTS postrzegał wdrożenie nowego systemu bilingowego jako posunięcie kluczowe, mające za zadanie utrzymanie pozycji lidera rynku.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Celem było skrócenie procesu wprowadzania nowych usług do oferty, jak również większa automatyzacja procesów. Dzięki systemowi Comarch działy marketingu, finansów, bilingu i IT w firmie GTS zyskają nowe możliwości, a jednocześnie system bilingowy będzie bardziej stabilny oraz zgodny ze standardami branżowymi.
- Powód, dla którego wybraliśmy Comarch to chęć uzyskania bardziej dokładnych informacji dotyczących bilingu, celem zwiększenia satysfakcji naszych klientów i poprawienia poziomu First Call Resolution. Bardzo ważna była też dla nas poprawa wydajności działów front-office, w tym wprowadzenie szybszego i łatwiejszego dostępu do informacji związanych z bilingiem oraz możliwość inicjowania procesów bilingowych - mówi Piotr Sieluk, Prezes Zarządu w firmie GTS.
Projekt umożliwi szybką i niezawodną analizę rentowności produktów, jak również poprawi dokładność bilingu. Rozwiązanie Comarch pomoże GTS obniżyć koszty związane z bilingiem, odbije się to pozytywnie na przepływach gotówkowych firmy. Dodatkowo wzmocni ono niezawodność procesów bilingowych oraz ich dokładność, jednocześnie minimalizując liczbę problemów związanych z bilingiem, integracją systemu bilingowego i CRM oraz automatyzacją procesów.
- Cieszymy się, że GTS Polska zdecydował się na rozwiązanie Comarch i wierzymy w dalszą owocną współpracę. GTS Polska, jako wiodący operator alternatywny w Polsce oraz członek grupy GTS Central Europe, jest bardzo ważnym partnerem dla Comarch. Wierzymy, że szeroki wachlarz naszych rozwiązań z rodziny BSS i OSS pomoże GTS sprawnie rozwijać biznes – twierdzi Piotr Piątosa, wiceprezes i członek Zarządu oraz dyrektor Sektora Telekomunikacji w Comarch S.A.
Comarch w ramach projektu dostarczy do GTS: wdrożenie Comarch Convergent Billing, migrację danych z systemu starej generacji, integrację z systemami firm trzecich jak również wsparcie i utrzymanie.
O GTS Polska
GTS to jeden z największych w Polsce alternatywnych operatorów telekomunikacyjnych, o ugruntowanej pozycji, notowany w prestiżowych rankingach rynkowych. Firma świadczy nowoczesne i zintegrowane usługi telekomunikacyjne dla firm oraz instytucji. Ponad 7 tysięcy klientów biznesowych GTS – w tym duże polskie oraz zagraniczne korporacje, placówki administracji publicznej oraz małe i średnie firmy ze wszystkich niemal branż – może bezpiecznie i efektywnie prowadzić swoją codzienną działalność i realizować biznesowe cele. GTS świadczy usługi na terenie całego kraju. Firma jest częścią działającego w Europie Centralnej operatora telekomunikacyjnego GTS Central Europe.
O Comarch
Comarch jest wiodącym dostawcą oprogramowania i usług dla firm z branży telekomunikacyjnej, w tym takich produktów jak biling konwergentny oraz do rozliczeń między operatorami, biling w modelu SaaS, CRM, self care, rozwiązań do zarządzania zasobami sieciowymi, konfiguracji sieci, planowania, assurance, do zarządzania jakością usług sieciowych, jak również oprogramowania i usług mobilnych. 17 lat doświadczenia sprawia, że Comarch jest ekspertem w zakresie projektowania, wdrażania i integracji systemów informatycznych i usług. Comarch współpracuje z klientami na czterech kontynentach, w tym z największymi firmami na rynku takimi jak Polkomtel, PTC (Era), T-Mobile International, Vodafone Niemcy, Telefónica O2 Niemcy, jak również z operatorami wirtualnymi np. Auchan Telecom we Francji. Oferta Comarch dla telekomunikacji jest kierowana do operatorów komórkowych,tradycyjnych, departamentów wholesale, operatorów wirtualnych (MVNO/E), dostawców Internetu i usług VoIP,dostawców kontentu i telewizji IP.
Więcej informacji na: www.comarch.pl/telekomunikacja.
Nadesłał:
pawel.kozyra@comarch.pl
|
Komentarze (0)