Technologie » Komputery

GTS Polska wybiera rozwiązanie Comarch Convergent Billing

GTS Polska wybiera rozwiązanie Comarch Convergent Billing
Zobacz więcej zdjęć »
Dzięki dostarczonemu bilingowi konwergentnemu firma GTS Polska będzie w stanie usprawnić istniejące procesy biznesowych i szybciej wprowadzać na rynek nowe usługi.

GTS postrzegał wdrożenie nowego systemu bilingowego jako posunięcie kluczowe, mające za zadanie utrzymanie pozycji lidera rynku.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Celem było skrócenie procesu wprowadzania nowych usług do oferty, jak również większa automatyzacja procesów. Dzięki systemowi Comarch działy marketingu, finansów, bilingu i IT w firmie GTS zyskają nowe możliwości, a jednocześnie system bilingowy będzie bardziej stabilny oraz zgodny ze standardami branżowymi.

- Powód, dla którego wybraliśmy Comarch to chęć uzyskania bardziej dokładnych informacji dotyczących bilingu, celem zwiększenia satysfakcji naszych klientów i poprawienia poziomu First Call Resolution. Bardzo ważna była też dla nas poprawa wydajności działów front-office, w tym wprowadzenie szybszego i łatwiejszego dostępu do informacji związanych z bilingiem oraz możliwość inicjowania procesów bilingowych - mówi Piotr Sieluk, Prezes Zarządu w firmie GTS.

Projekt umożliwi szybką i niezawodną analizę rentowności produktów, jak również poprawi dokładność bilingu. Rozwiązanie Comarch pomoże GTS obniżyć koszty związane z bilingiem,  odbije się to pozytywnie na przepływach gotówkowych firmy. Dodatkowo wzmocni ono niezawodność procesów bilingowych oraz ich dokładność, jednocześnie minimalizując liczbę problemów związanych z bilingiem, integracją systemu bilingowego i CRM oraz automatyzacją procesów.

- Cieszymy się, że GTS Polska zdecydował się na rozwiązanie Comarch i wierzymy w dalszą owocną współpracę. GTS Polska, jako wiodący operator alternatywny w Polsce oraz członek grupy GTS Central Europe, jest bardzo ważnym partnerem dla Comarch. Wierzymy, że szeroki wachlarz naszych rozwiązań z rodziny BSS i OSS pomoże GTS sprawnie rozwijać biznes – twierdzi Piotr Piątosa, wiceprezes i członek Zarządu oraz dyrektor Sektora Telekomunikacji w Comarch S.A.

Comarch w ramach projektu dostarczy do GTS: wdrożenie Comarch Convergent Billing, migrację danych z systemu starej generacji, integrację z systemami firm trzecich jak również wsparcie i utrzymanie.

O GTS Polska
GTS to jeden z największych w Polsce alternatywnych operatorów telekomunikacyjnych, o ugruntowanej pozycji, notowany w prestiżowych rankingach rynkowych. Firma świadczy nowoczesne i zintegrowane usługi telekomunikacyjne dla firm oraz instytucji. Ponad 7 tysięcy klientów biznesowych GTS – w tym duże polskie oraz zagraniczne korporacje, placówki administracji publicznej oraz małe i średnie firmy ze wszystkich niemal branż – może bezpiecznie i efektywnie prowadzić swoją codzienną działalność i realizować biznesowe cele. GTS świadczy usługi na terenie całego kraju. Firma jest częścią działającego w Europie Centralnej operatora telekomunikacyjnego GTS Central Europe.

O Comarch 
Comarch jest wiodącym dostawcą oprogramowania i usług dla firm z branży telekomunikacyjnej, w tym takich produktów jak biling konwergentny oraz do rozliczeń między operatorami, biling w modelu SaaS, CRM, self care, rozwiązań do zarządzania zasobami sieciowymi, konfiguracji sieci, planowania, assurance, do zarządzania jakością usług sieciowych, jak również oprogramowania i usług mobilnych. 17 lat doświadczenia sprawia, że Comarch jest ekspertem w zakresie projektowania, wdrażania i integracji systemów informatycznych i usług. Comarch współpracuje z klientami na czterech kontynentach, w tym z największymi firmami na rynku takimi jak Polkomtel, PTC (Era), T-Mobile International, Vodafone Niemcy, Telefónica O2 Niemcy, jak również z operatorami wirtualnymi np. Auchan Telecom we Francji. Oferta Comarch dla telekomunikacji  jest kierowana do operatorów komórkowych,tradycyjnychdepartamentów wholesaleoperatorów wirtualnych (MVNO/E)dostawców Internetu i usług VoIP,dostawców kontentu i telewizji IP.

Więcej informacji na: www.comarch.pl/telekomunikacja.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

pawel.kozyra@comarch.pl

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »