Dom » Nieruchomość

Hala Gwardii jest i będzie dostępna dla wszystkich.

Gospodarzem Hali Gwardii jest firma CBR Events. Celem firmy jest przywrócenie Hali Gwardii dawnej świetności, utrzymanie tradycyjnego handlowego charakteru, ale również stworzenie nowego miejsca spotkań i ciekawych wydarzeń dla mieszkańców z Warszawy oraz turystów.

Warto marzyć i wierzyć w siebie - jak to się zaczęło.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Robert Baj i Krystyna Chami są doświadczonymi przedsiębiorcami od lat pracującymi
w różnych sektorach rynków europejskich. Oboje podróżowali po świecie zawodowo
i prywatnie, rozwijając swoją pasję do poznawania nowych kultur i miejsc. Wspólnie marzyli, by w Polsce, z którą związali swoją przyszłość powstało miejsce podobne
do budapesztańskiego Vásárcsarnoku, lizbońskiego Mercado da Ribera, londyńskiego Borough Market, nowojorskiego Chelsea Market czy Mercado Boqueria w Barcelonie. Brakowało im w Warszawie popularnej, tętniącej życiem przestrzeni łączącej handel świeżą dobrą żywnością z działalnością kulinarną, kulturalną oraz społeczną. Miejsca, gdzie można nie tylko kupić produkty, ale także porozmawiać z ich producentami (otrzymać cenne informacje, porady czy nawet wskazówki dotyczące poszczególnych towarów) oraz od razu spróbować specjałów, komponując własny posiłek. Ideą CBR Events było zgromadzenie pod jednym dachem najlepszych drobnych producentów i wytwórców, profesjonalistów-pasjonatów dumnych ze swoich produktów, wybitnych kucharzy, którzy w otwartych kuchniach przybliżą swoją sztukę oraz samych klientów. Chcieli by powstał punkt, który połączy tradycyjny targ, dobre jedzenie oraz kulturę.
Szukając lokalizacji znaleźli Halę Gwardii, doskonale wpisującą się w ich pomysł. Dodatkowo sama historia budynku jak i jego bryła były idealnie dopasowane do ich marzenia. Historia Hali stała się inspiracją dla działań firmy. Silny nacisk położono na odtworzenie przedwojennego charakteru i atmosfery,
ale również powojennych losów obiektu. Zrealizowanym zamierzeniem było przywrócenie Hali tradycji polskiego boksu, który właśnie tu święcił swój największe triumf i rozkwit.

Aby stworzyć takie miejsce, trzeba było powołać spółkę - w ten sposób powstała CBR Events - firma stworzona przez pasjonatów, którzy zdołali przekonać do swojego pomysłu innych ludzi. Dziś Hala to wspólna praca firmy zarządzającej i ponad 90 podmiotów, które
na co dzień tworzą tę przestrzeń. Warte podkreślenia jest, iż za CBR Events nie stoją wielkie konsorcja i potężne pieniądze – tu jest pasja i osobiste zaangażowanie oraz wielka wiara
w sukces przedsięwzięcia. Robert i Krystyna byli i są pomysłodawcami i siłą napędową projektu. Dzięki pomysłom, sile i pasji udało im się zwyciężyć w przetargu i przekonać do swojej idei Ratusz. To także oni mają wizję tego jaka powinna być i jak powinna wyglądać Hala Gwardii za kilka lat.

Pomysł na Halę

Hala Gwardii sama w sobie jest niesamowitym miejscem. Historia i tradycja tego pawilonu są inspiracją dla działań obecnych operatorów – tu pamięta się i wskrzesza kulturę przedwojennej i powojennej Warszawy. Wspólnicy CBR Events postanowili, że po 120 latach istnienia, należy przywrócić jej pierwotne przeznaczenie dodając do niego nowe aktywności. Hala Gwardii jest i ma pozostać dostępna dla wszystkich - to główne założenie projektu.
W tej przestrzeni, każdy powinien znaleźć coś dla siebie - bez względu na zasobność portfela czy gust kulinarny. Udało się zrealizować plany i znalazł się w niej targ z bogatą ofertą produktów spożywczych oraz wiele różnych konceptów kulinarnych. W przestrzennej strefie wspólnej na ogólnodostępnych stołach można od razu, na miejscu, spróbować specjałów proponowanych na stoiskach i punktach z jedzeniem i piciem. W tej chwili miejsce skupia ponad 90 różnych firm oferujących swoje produkty Klientom. Dodatkowo na gości czekają liczne wydarzenia organizowane przez zarządcę. Udało się również przywrócić do Hali boks – tak mocno kojarzony w tym miejscem. Wnętrze doskonale uzupełnia ofertę zewnętrznego targowiska – po zakupach można spokojnie napić się kawy lub wybrać posiłek z propozycji strefy gastronomicznej. 
 

Oferta

Założeniem miejsca jest jego ogólnodostępność. CBR Events stara się, by oferta była skierowana do większości mieszkańców Warszawy i na tyle atrakcyjna, by istnieć jako obowiązkowy punkt na turystycznej mapie stolicy. Najemcy są bardzo skrupulatnie dobierani, tak aby asortyment uzupełniał się ale także wyróżniał od propozycji zewnętrznego targowiska czy hali Mirowskiej. Dziś Hala działa trzy dni w tygodniu (od piątku do niedzieli),
i co ważne: targ czynny jest w każdą niedzielę. W propozycjach dla odwiedzających znajdziemy specjały kuchni rodzinnej, ale także włoskie, francuskie, hiszpańskie
czy azjatyckie. Odwiedziny Hali to prawdziwa podróż kulinarna do różnych zakątków naszego globu. Zarządzający starają się, aby najemcy nie tylko proponowali same produkty,
ale również promowali wiedzę i zamiłowanie do własnych wyrobów. Sprzedają tu często rodzinne firmy, kultywujące tradycję od lat lub nowi pasjonaci danej branży. W Hali kupimy owoce i warzywa z ekologicznych upraw czy te bardziej egzotyczne, wędliny przyrządzane
na podstawie starych receptur, chleb wypiekany jak przed laty, produkty wegetariańskie, świeże ryby z mazurskiego połowu, przetwory wg staropolskich receptur, a wszystko
to proponowane przez małe zazwyczaj rodzinne manufaktury. Dodatkowo operator silny nacisk postawił na wydarzenia odbywające się w Hali. Tu mają miejsce międzypokoleniowe potańcówki, spotkania miłośników czworonogów, festiwale kulinarne, gale bokserski, spektakle taneczne, koncerty czy organizowane są akcje charytatywne. Oferta i działania
CBR Events skupiają się na dążeniu do stworzenia unikalnego miejsca w Warszawie. Sukces tych działań potwierdzają zdobyte wyróżnienia, jak np. Nagroda Warsaw Insider - Best of Warsaw w kategorii Najlepszy Koncept Gastronomiczny 2017, nominacja Wdechy 2017, nominacja do nagrody architektonicznej Prezydenta M. St. Warszawy 2018 (kategoria najlepsza rewitalizacja), czy wyróżnienie przez magazyn ELLE na najlepszy warszawski targ świąteczny. W niespełna trzy lata to miejsce stało się popularne nie tylko dla warszawiaków czy polskich turystów, ale również stało się pozycją nieodzowną dla każdego obcokrajowca przybywającego do stolicy. 

Co dalej

Doświadczenie zdobyte przez CBR Events jako gospodarza Hali Gwardii od 2017 roku pozwala na realne ocenianie potencjału tego miejsca. Daje też firmie atuty w budowaniu przyszłości tego miejsca. Te fakty sprawiają, iż właściciele CBR Events wierzą, że to właśnie oni są najbardziej kompetentnymi osobami do zarządzania Halą w kolejnych latach. Firma dokona niezbędnych modernizacji, jednak wszystkie pozwolą na utrzymanie pierwotnej formy obiektu. Dodatkowo zarządca gwarantuje, że miejsce zachowa dotychczasowy charakter. Po tych kilku latach stałej obecności na miejscu, niezliczonej ilości osobiście przeprowadzonych rozmów z najemcami i klientami, Robert i Krystyna dokładnie wiedzą czego od Hali oczekują Ci, którzy są tu najważniejsi – jej klienci. Oczywiście nastąpią zmiany – Hala będzie otwarta przez 7 dni w tygodniu (tak jak zakładała firma od początku),
czy powiększy się powierzchnia dostępna dla odwiedzających – o piwnice i antresolę. Wiadomo też, że oferta zostanie uzupełniona się o propozycje sportowe.

Więcej informacji:  Anna Dylińska, PRart Media, 601258717, anna.dylinska@prart-media.pl

 



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Inmedia

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »