Rozrywka » Gry
Hogwarts Legacy najczęściej preorderowaną grą na platformie GAMIVO
Zobacz więcej zdjęć » |
Hogwarts Legacy, gra z uniwersum Harry’ego Pottera, stała się ogólnoświatowym hitem, w który w szczytowym momencie grało blisko 880 tys. osób. Tytuł został też najczęściej preorderowaną grą na platformie GAMIVO. Hogwarts Legacy odnotował 30 proc. więcej zamówień przedpremierowych niż Elden Ring, czyli dotychczasowy rekordzista. Zainteresowanie nie słabło także w kolejnych dniach, czego dowodzi fakt, że w ciągu pierwszego tygodnia od premiery przewaga Hogwarts Legacy nad zeszłorocznym zdobywcą tytułu Gry Roku jeszcze wzrosła.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Gra Hogwarts Legacy, która została wydana 10 lutego 2023 roku, spełniła pokładane w niej nadzieje i okazała się ogromnym hitem. Na samym Steamie w szczytowym momencie w Hogwarts Legacy grało 880 tys. osób, a warto wspomnieć, że tytuł ten dostępny jest także na platformie Epic Games oraz konsolach. Ogromne zainteresowanie produkcją studia Avalanche Software potwierdzają także dane platformy GAMIVO, gdzie tytuł z uniwersum Harry’ego Pottera pobił rekord i stał się najczęściej preorderowaną grą w historii serwisu. Hogwarts Legacy odnotowało o 30 proc. więcej zamówień przedpremierowych niż najbardziej oczekiwana gra 2022 roku, czyli Elden Ring.
Co jednak najważniejsze, tytuł zbiera bardzo wysokie oceny zarówno od krytyków, jak i samych graczy. Wersja na PlayStation 5 może obecnie pochwalić się Metascore'em na poziomie 84, natomiast nota przyznana przez użytkowników jest jeszcze wyższa i wynosi 8,9. Podobnie kształtują się oceny edycji na pozostałe platformy. Dzięki temu zainteresowanie Hogwarts Legacy nie osłabło. Także ten trend dobrze obrazują dane GAMIVO. Według nich sprzedaż gry do tygodnia po premierze była o 56 proc. wyższa niż w przypadku Elden Ringa w analogicznym okresie. Jeśli spojrzymy na inne hity z 2022 roku, jak choćby FIFA 23 czy God of War, to okaże się, że przewaga Hogwarts Legacy jest jeszcze większa.
- Postać Harry’ego Pottera przez lata zyskała setki milionów fanów, z których chyba każdy marzy, by zobaczyć świat magii z bliska. Hogwarts Legacy właśnie taką szansę daje, gdyż pozwala na stworzenie własnej postaci i wejście nią w mury słynnej szkoły magii i czarodziejstwa. Dzięki temu gracze mogą przeżyć własną przygodę, zamiast biernie śledzić perypetie bohaterów, jak to miało miejsce w książkach i filmach. Nic więc dziwnego, że oczekiwania względem niej były ogromne. Na szczęście produkcji udało się je spełnić. W konsekwencji gra pobiła rekord zamówionych na GAMIVO preorderów i nadal notuje świetne wyniki sprzedażowe – mówi Paweł Zemka, Head of Marketing w GAMIVO.
Hogwarts Legacy to wciągająca gra akcji RPG z otwartym światem, który po raz pierwszy pojawił się w książkach o Harrym Potterze. Gracz wciela się w postać dzierżącą klucz do antycznego sekretu, który może podzielić świat magii. Podczas rozgrywki do zadań bohatera należy uczenie się zaklęć, warzenie eliksirów, hodowla roślin i opieka nad magicznymi stworzeniami. Dołączając do jednego z domów i pracując nad umiejętnościami, gracz staje się potężnym czarodziejem.
- W tym roku ma się ukazać także Diablo IV, które jest swoistym hitem Schrödingera. Kolejną ważną premierą będzie The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom, czyli nowa odsłona flagowej serii Nintendo. Do tego zapowiedziano szereg tytułów, które z pewnością mają potencjał, by trafić do serc i portfeli graczy. Warto tu wymienić choćby takie pozycje jak Lies of P, Street Fighter 6, Star Wars Jedi: Survivor, Suicide Squad: Kill the Justice League czy ogłoszone niedawno nowe Mortal Kombat. Ten rok dla graczy zapowiada się więc niezwykle ciekawie – komentuje Paweł Zemka.
Głośne premiery pozytywnie wpływają na aktywność graczy na platformie GAMIVO, których jest już 4,5 mln. Użytkownicy serwisu łącznie zakupili 18,1 mln produktów. W 2023 roku na graczy czeka jeszcze wiele ciekawych produkcji, które także będą dostępne w serwisie w konkurencyjnych cenach.
O platformie
GAMIVO to platforma z grami, kartami podarunkowymi i innymi dobrami cyfrowymi. Została założona w 2017 roku przez zespół managerów z wszechstronnym doświadczeniem w branży gier oraz fundusz venture buildingowy Tar Heel Capital Pathfinder. GAMIVO łączy sprzedawców z klientami poszukującymi niskich cen i wysokiej jakości. Gromadząc w jednym miejscu gry w wersjach na różne platformy gamingowe, daje graczom możliwość łatwego porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej ceny. GAMIVO oferuje także swoim klientom atrakcyjne programy afiliacyjne. Z platformy korzystają głównie użytkownicy z Europy Zachodniej oraz Stanów Zjednoczonych.
Spółka GAMIVO zadebiutowała na rynku NewConnect 22 kwietnia 2021 roku.
Nadesłał:
Franciszek Szukała
|
Komentarze (0)