Gospodarka » Bezpieczeństwo
Idea Partners Group poszerza swoją ofertę dzięki współpracy z Pramerica
Pramerica specjalizuje się w ochronnych ubezpieczeniach na życie dla klientów indywidualnych, biznesowych oraz banków. Ze względu na elastyczne kwotowanie na rynku cenione są też produkty grupowe.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
- Nasz nowy Partner znany jest z elastyczności w realizowaniu potrzeb produktowych sieci sprzedaży. Pramerica akceptuje ubezpieczenia dla firm rodzinnych czym wyróżnia się na rynku, bo część ubezpieczycieli tego nie robi. To daje nam zupełnie nowe możliwości rozwoju. Przewidywalność procesów i jakość produktu jaką gwarantuje nowy partner w połączeniu z rosnącym potencjałem naszej sieci sprzedaży pozwala patrzeć bardzo pozytywnie na kolejne miesiące i lata efektywnej współpracy. Idea ze względu na fakt, że dobieramy oferty TUnŻ, które są wobec siebie komplementarne, ma możliwość skutecznego dotarcia do coraz szerszego grona potencjalnych klientów. - ocenia Piotr Maciągowski, Prezes Zarządu Idea Partners Group S.A.
Poszerzenie oferty odpowiada na coraz większe zainteresowanie firm sektora MŚP ubezpieczeniami grupowymi. Wobec malejącego bezrobocia i coraz trudniejszego dla pracodawców rynku pracy ubezpieczenia grupowe są coraz istotniejszym czynnikiem wspierającym pozyskiwanie pracowników i zatrzymywanie ich w małych i średnich przedsiębiorstwach.
Umowa z Pramerica to kolejny w tym roku duży partner i dostawca produktów do sieci sprzedaży IPG - po Metlife, Warcie i Saltusie. Dla IPG to także kolejny dostawca produktów grupowego ubezpieczenia na życie, za sprzedaż których firma rozlicza się w formie up-frontu wypłacając z własnych środków współpracującym agentom prowizję za pierwsze 12 miesięcy.
Idea Partners Group działa od 2012 roku. W chwili obecnej współpracuje już z 400 multiagencjami. W ofercie firmy, można znaleźć paletę specjalistycznych rozwiązań ubezpieczeniowych i inwestycyjnych z wiodących towarzystw ubezpieczeniowych.
Nadesłał:
brandscope
|
Komentarze (0)